OKS 2007 Hatalı Soru(?)
-
s.a
beyler ben bu sene oks ye girdim fenden bi soru varhatalı olup olmadığı tartışılıyo kimyadan anlayan müridler soruya bi bakabilir mi
[img]http://img530.imageshack.us/my.php?image=fen13uu5.png[/img]
-
Haci eft 4 tane hatali soru varmi$ galiba oyle okudum
-
link bu işte buradan bakın soruya
-
soru degil cevap anatharındaki şık yanlış cevap B olucak
-
bende (B) yaptım ama MEB bi açıklama yaptı mı soruyla ilgili haberiniz var mı
-
kimyadan falan anlamam ama soruda sadece 1 tane doru Cevap war oda 1. Şık ama cevaplarda sadece I yok :S
-
evet kimyadan anlamadığını anladık zaten 3. şık kesin doğru
-
Tüm dershaneler sorunun cevap şıkkı yanlıştır diyor gazete okursan görürsün :)
-
anadolu lisesinde okuyan bi öğrenci olaraktan şöle bi açıklama yapıyım
1:doğru t2 sonunda çözünen miktarı aynı
2:kesme artmıştır yanlış
3:grafikdende görüldüğü gibi toz şeker daha çabk çözünmüş doğru yani... -
Bi tane soru varmış cevabı 1-2-3 müş ama herkes 1-3 yapmış cevabın normalde de 1-3 olması gerekiyomuş!! Sanırım o da hatalı.
-
The_Barbar bunu yazdı:
-----------------------------
evet kimyadan anlamadığını anladık zaten 3. şık kesin doğru
-----------------------------
hocalar konuyla bir alakam yok ama bu posta çok güldüm :D:D
ayrıca hata en kısa zamanda düzeltilir her sınavda illa 1-2 tane çıkıyor.
anlamadığını anladık zaten :D
Toplam Hit: 2057 Toplam Mesaj: 15
