Okul Degiştirmek
-
sa müritler şimdi ben endüstri meslek lisesi de okuyordum lise1 bitti şimdi ben düz liseye geçicem yani lise2 yi yüz lisede okuyacagım ama bir sorun var şimdi ben bu yıl sonu sahte karne yaptım :) bizimkiler de yedi şimdi okul degiştirince bu sahte karne başıma iş aşmasın herhangibi bir sorunla karşılaşırmıyım
-
resmi yerlere sahte karne vermediysen bişey olmaz :) evdekilere de kimse gidip eski karneyi göstermez. Ama not ortalamanı öğrenebilirler bu karneyle bu ortalama ne derlerse başın belaya girebilir.
-
hoca öğrenci olan insan her zaman en sanssız insandırr o mutlaka bir yer karşına çıkar kabak gibi kafana patlar. Bu yüzden Tanrı öğrenci milletini korusun
-
Bence git paşa paşa anne baba ben sahte karne gösterdim size de sora gerçek karneni (tabi nrde oldunu biliosn :D) ver ve git kaydını yaptır...
-
ohhooo sahici karnenin şu anda külleri bile kamamıştır :D not ortalamam zaten iyi de hani diyorum kayıt yaptırırken karnemi filan isterler mi
-
Ya bence o şuan olmasa bile başka zaman karşına cıkabilir.Ama 2.dönem karneni de isteyebilirler :)
-
Karnenı ıstemezler kaybettım dersın onlar okuldan hallederler.
Not ortalaman ıyıyse ne demeye sahte karne yapıyosun kı
-
bi mürit wardı tr ab ye gırene kadar banlanmıştı ensn actıgı kamp konusu yuzunden onu andırıyor sanki dmi =)
-
LuCiFeR bunu yazdı:
-----------------------------
bi mürit wardı tr ab ye gırene kadar banlanmıştı ensn actıgı kamp konusu yuzunden onu andırıyor sanki dmi =)
-----------------------------zaten o sandım ilk basta :D banımı acıldı acaba dedim amelenin :F
-
eheh wallaha artık nasıl yer ettıyse tarıkat hafızasında :D
kardesm senn ıste en guzel okla gıdıp sormak olur belgelerı hazırlayalım muhbbetıne
yoksa her okl farklı uyguluosa yan gelırsın...
-
Bence sen nanay. Ben sana bunu söleyim. O karneyi zaten lisede seni okula alırken sana notlarını çıkartacaklar. Ayrıca meslek lisesinin bi kaç seneden sonra ( kaç sene oldugunu bilmiyorum ) düz liseye geçişi yasak diye biliyorum ben. Ama şunu bil o karne kesin senin karşına çıkacaktır emin ol annenle baban kesin görecek çünkü kayıt olurken müdür gösterecek notlarını.
Toplam Hit: 2675 Toplam Mesaj: 17
