Okullar Tatil Mi ?
-
Askerde şafak sayarken bir espri vardı.. askerlik düştü 1 sene 3 ay olmuş derlerdi.. çok kişi yerdi bunu.. seninki de buna benziyor.. (:
-
40 defa deyince oluyomuş
-
inci mağduru biri yazmıştı liseliler yarın tatil şanslısınız diye ordan yedi heralde .d
-
Hacım benden duymuş gibi olma amaa... fena yemişler seni be... :D
Bizde arkadaşa haşgeryar ın kayseri yöresine ait pastırmadan yapılan bir yemek olduğunu söyledik, adam hala öyle inanıyor... Yok cenin yemeği çinde taiwanda 250bin dolar da, haşgeryarda çok pahalı bi yemek falan pastırmanın kilos 80 tl, maliyeti 100 tl, çok pahalı diye artık kimse yapmıyor, yeniler bilmiyor dan bi girdik, ohoo... Hatta pastırma alıp gelecem banada yapın dedi 1 hafta önce, dedik sen al gel biz sana kralını yaparız haşgeryarın :D
-
aslında herkes face inden yarın liselere tatil diye yazsa 10 numara kaos olur :D
başlatsakmı ki :B -
Tatil değil beyler sadece bazı okullar yoklama almama kararı alıyo okul idarenize danışın direk gelmeyin demiyolar zaten 2 gün dinlenebilirsiniz diyolar ...
-
hahaha :D tamam lan susun
