Okurken 2. Üniversite?
-
bence sen zaten işletme okuyorsan 2 senelik uluslar arası ilişkiler oku cok guzel ve işine yarayacak bir bölüm
eger notların yuksek olursa normal 4 senelik lisansı olan bir universiteye de gecebilirsin kendi okulun bittigi zaman onada devam edersin ki uluslar arası ilişkiler bolumu olan universiteler cok guzel
-
abi uluslararası ile işletmenin alakasını kuramadım.
Hani uluslararası iş yapan şirketler için mi diyosun? ama o bölüm benim bildiğim elçiliğe felan adam yetiştiriyo.
-
uluslararası ilişkilerle banka medya holding vb özel sektorler sivil toplum gruplar uluslararası gruplarda calısma fırsatı yakalayabilirsin aynı zamanda yabancı firmalarla iş bulma sansını artırır tabi hersey sadece okumakla kalmıyor kendini donatman gerekiyor bir şekilde ama guzel bir bolum bence
-
arkadaslar bu ıkıncı unıwersıte hos guzel ama ole kayıt olmakla bıtmıyo odukca zor
bence iice arastırın we kendınıze guwenıyorsanız gırınn
baya da para ıstıyolar
-
senede 470 falan oluyo toplam, az değil ama kendi hayatımız için yaptığımız bi yatırım sonuçta. Becerebilirsek harika olur di mi?
Toplam Hit: 2081 Toplam Mesaj: 16
