Ölmeden Önce Bunları Mutlaka Yapın
-
xzxz bunu yazdı
bu mü'minlere zaten ölüm lafı geçsin , gidip gördük biliyoz tavrıyla başlıyorlar tehtidlere
inanç dedikleri ikiyüzlülüğün varlık nedeni ölüm zaten , neese konuyu dini mevzulara çekmemek lazım ama bilmiş görmüş geçirmiş tavırlarına gelişine geçiresim geliyor gül yüzlü bir imam huşu içinde meleklerden bahsederken
ayrıca ,
çok saçma bulurum ölmeden önce mutlakalı lafları , inek yarışı izlemekten zevk alacağımı yada ralliye katılabileceğimi sanmıyorum , yahudinin duvarına işemek eğlenceli olabilirdi aslında herkesin listesi kendine , şunları yapmak lazım diye düşünmek yaşama motivasyonunu arttırır
mesela ben şu kara kule ve ateşvebuzun şarkısı(gameofthrones) serilerini okuyup bitirip neticelendirmeden ölmeyi düşünmüyorum , ölürsemde kitapları mezarıma getirin hortlak olup çıkar okurum bir ihtimal , sidneyde ibne festivalinden daha makul bir amaç en azından mantıklı
hocam sen nie herkeze bu kadar kinlisin
-
Sıralamayı yapmak önemli, ilk sıraya İspanyada boğalardan kaçmayı koyarsan ÖLEBİLİTEN YÜKSEK AQ :OOO
-
Triumph bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Valla Ne Yaparsanız Yapın Ölüm Her Zaman Kapıda Olacak, Ve Ölürken Yaptıklarınızı Değil, Oh Olsun Ben Şunları Bunları Yaptımları Değil, Sadece Ve Sadece Sevdiklerinizi Ve Hayatınızın Belirli Evrelerini Düşüneceksiniz Kısacık Zaman Diliminde...
Ardından Gözlerinizdeki Işık Aniden Gidecek Ve Ses Alemi İlede Bağlantı Kopacak, Fişi Çekilmiş Bir Bilgisayar Misali... Yüklü Windows Malesef Yüklendiği Vücudumuzdan Ram Lerimizden Silinecek, Ve Çabuk Çürüyen Maddelerden Müteşekkil Vücudumuz Tüm Muhteşem Sinir Ağına Ve Esnek Yapısına Rağmen Eriyip Yitecektir...
Anımsama Yeteneğimizi Konuşma Ve Görme Yeteneğimizi Yitirmiş Bir Halde Yatıyor Olacağız... Kim Bilir Bizi O Zaman Neler Bekliyordur.. Belkide Bahsi Geçen Münkir İle Nekir Gelirler Dünyada İken Ne Halt Ettin Diye Sorular Sormaya.. Doğrusu Korkmamak Elimde Değil...
her konuyu illa din diyanete bağlıyacaksın:)
Hocam Dine Bağlayan Ben Değilimki Zaten Her Şey Bir Şekilde Dine Dayanıyor.. Ne Biliyim Öyle Esti Yani..
@Çağatay Hocam Evet Ortamın Kararmasından Ve Kulaklarımın Dünya da Buluan Ses Dünyası İle Bağlantısının Kopmasına Kadarki Kısmını Yaşadım.. Ondan Biliyom.
Ancak Sonrasına Biraz Hayal Gücü Ekledim.. Birazda Korkularımı Ekledim. Ortaya Bu Çıktı.
@XzXz Hocam Yahu Yine Verip Veriştirmişsin.. İnanan İnsanlara İki Yüzlü Diyorsun.. Adamın Kendince Çaresini Beğenmiyorsun.. Tamam En Azından O Bir Şeylere İnanıyor Avunuyor Peki Sen Ne Ediyorsun... İçip İçip Sızmaktan Ve Oraya Buraya Küfürler Yağdırmaktan Başka Söylermisin Lütfen.?
ShockMan tarafından 15/Kas/12 15:06 tarihinde düzenlenmiştir -
ah ulan money
-
çizk.
-
biz bu gidişle parayı bulamayız , parayı bulursakta ondan sıkılmayız be agam.
konu yine dağılmış .s
-
Münih'te dünyanın en büyük içki festivali Oktoberfest'e katılın. Bunu sevdim bi onun haricinde çok saçma şey var bence
-
2 tane izlandalı kız ile kokainli parti yapsam yeter bana
