folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ölüm Haberi Geldi :|



Ölüm Haberi Geldi :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    ya bi gidin a.k, geldim eve baktım cenaze aracı var kapının önünde, birden aklıma acayip şeyler geldi daldım eve, annemi babamı görünce bi rahatladım ama soradan çğrendim kimin öldüğünü, harbi ben bile üzüldüm :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scorpus
    scorpus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek
    allah rahmet eylesin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    Enis bunu yazdı:
    -----------------------------

    ağlaman yersiz,sonuçta bir gün hepimiz öleceğiz =)


    -----------------------------

    bi gün allah korusun anan baban ölürse o zaman görürüz seni hocam. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Allah rahmet eylesin ve günahlarını affetsin inşallah..Mekanı cennet olsun


    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Enis bunu yazdı:
    -----------------------------

    ağlaman yersiz,sonuçta bir gün hepimiz öleceğiz =)


    -----------------------------

    Bunu hepimiz biliyoruz.Niye saçmalıyosun?Dediğine kendin inaniyomusun?bi insanin acısını paylaştığı konuda niye gülerki bi insan ? kusra bakma


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    35ygt45
    35ygt45's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek
    Valla tırstım.Shockman abimiz sandım....Allah korusun....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    Enis bunu yazdı:
    -----------------------------

    ağlaman yersiz,sonuçta bir gün hepimiz öleceğiz =)


    -----------------------------
    yaşamamızda yersiz bigün öleceğiz.

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hispanic
    Hispanic's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Erkek
    ölme nedeni şuymuş :
    o.ç doktorlar kalbine uyduruk kapak takmış :@ sora kapakta iltahaplanma olmuş, o kapağı çıkartıp yeni kapak takçaklarmış (kalbi tekrar aççaklar :| ) sora durumu fenalaşmış yoğun bakıma almışlar. sorada vefat etti :|
    o.ç doktorlar :| :S

    İrtivat/İletişim/Hakkımda Sorularınız/Chemical Ne Demek Demeniz/Kişi Listesi Kasmak : chemical@cold-m4.com Sünger pop avatarı istiyorum!! Sitedeki bazı pkklıların siktirip gitmesini istiyorum!! Fener avrupa şampiyonu olsun istiyorum!! MESAJ KAYGISINA SON!!!
Toplam Hit: 4290 Toplam Mesaj: 19