Ön Lisans Kpss Başvurusu Hakkında
-
archair23 bunu yazdımataramasuko bunu yazdı
94 almıştım bundan da bi yere yerleşememiştim Ankara'da ne babayiğitler varmış
Ankarada arkanın sağlam olması lazım
Yok be hocam benden yüksek alanlar varmış merkezde yerleşmek için 99 falan almak gerek herhalde
(ortaöğretim KPSS idi bahsettiğim kaldırdılar mı onu?
-
peki beyler ben üniversiteye gireceğim. Şuan lise mezunuyum.
Üniversiteye girdiğimde bu sınav bana ne iş verecek? Neyime yarayacak aydınlatabilir misiniz? -
rajooonn bunu yazdı
peki beyler ben üniversiteye gireceğim. Şuan lise mezunuyum.
Üniversiteye girdiğimde bu sınav bana ne iş verecek? Neyime yarayacak aydınlatabilir misiniz?Hacı bu sınava lise mezunu olarak girersen lise mezunlarının dengi işlere atanırsın. Genelde sağlık lisesi çıkışlıların işine yarar iş bulurlar. Düz liseler de yanlış hatırlamıyorsan aşçı, şoför vb işlere atanıyor.
Yok üniversite mezunu olarak girersen okuduğun bölümle ilgili işlere girersin. Bunlar tabiki hep devlet memurluğu oluyor.
Bu sınavın üniversitene bir katkısı olmaz iş bulma sınavı işte memur olma sınavı.
Bence lise mezunu olarak bir gir sınava kayıtlar yeni başladı "ortaöğretim" versiyonuna giriceksin. Belki hem okuyup hem para kazanırsın gardiyan vs olursun. 75 puan istiyor gardiyanlık dersinin olduğu saatlerde kimse karışamıyor çıkıp dersine gidebiliyorsun.
Benim puanım tutuyordu ama gardiyanlık sınavlarına yetişemedim yoksa deneyecektim şansımı.
-
Oturumu bende 1 olarak seçtim umarım doğrudur.
-
BeyinAdam bunu yazdırajooonn bunu yazdı
peki beyler ben üniversiteye gireceğim. Şuan lise mezunuyum.
Üniversiteye girdiğimde bu sınav bana ne iş verecek? Neyime yarayacak aydınlatabilir misiniz?Hacı bu sınava lise mezunu olarak girersen lise mezunlarının dengi işlere atanırsın. Genelde sağlık lisesi çıkışlıların işine yarar iş bulurlar. Düz liseler de yanlış hatırlamıyorsan aşçı, şoför vb işlere atanıyor.
Yok üniversite mezunu olarak girersen okuduğun bölümle ilgili işlere girersin. Bunlar tabiki hep devlet memurluğu oluyor.
Bu sınavın üniversitene bir katkısı olmaz iş bulma sınavı işte memur olma sınavı.
Bence lise mezunu olarak bir gir sınava kayıtlar yeni başladı "ortaöğretim" versiyonuna giriceksin. Belki hem okuyup hem para kazanırsın gardiyan vs olursun. 75 puan istiyor gardiyanlık dersinin olduğu saatlerde kimse karışamıyor çıkıp dersine gidebiliyorsun.
Benim puanım tutuyordu ama gardiyanlık sınavlarına yetişemedim yoksa deneyecektim şansımı.
baska hangi bölümler var hocam
-
İlk defa Kpss'ye gireceğim. Bankaya gittim Atm'den 40 TL yatırdım. Makbuzu da aldım. Fakat başvuru klavuzunda mutlaka banka dekontu almalısınız yazıyordu. Şimdi ben Başvuru Merkezine gitsem benden dekont isterler mi?
-
gerek yok hocam dekonta ben dekontsuz hallettim
-
önlisans sonrası dgs ile lisans'a geçtim. önlisans'a başvurabiliyormuyum? (bu arada elimde önlisansa dair hiçbir belge yok hepsini dgs sonrası okula teslim etmiştim)
-
TeRRoR bunu yazdı
önlisans sonrası dgs ile lisans'a geçtim. önlisans'a başvurabiliyormuyum? (bu arada elimde önlisansa dair hiçbir belge yok hepsini dgs sonrası okula teslim etmiştim)
Başvurabiliyosun. Önlisansa dair belge eğer ataman olursa lazım olacak. Onuda üniversiteden fotokopisini alıp aslı gibi yaptırırsın.
-
bend dun para yatırdım bu gun internetten başvuru yapıyım dedim egitimde lise yazıyo
ben önlisansı bitirdim açık ögretimden de 4 deyim şimdi lla okula mı gitmem gerekiyo başvuru için
