folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Ön Lisans Kpss Başvurusu Hakkında



Ön Lisans Kpss Başvurusu Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    archair23 bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    94 almıştım bundan da bi yere yerleşememiştim Ankara'da ne babayiğitler varmış

    Ankarada arkanın sağlam olması lazım

    Yok be hocam benden yüksek alanlar varmış merkezde yerleşmek için 99 falan almak gerek herhalde 

    (ortaöğretim KPSS idi bahsettiğim kaldırdılar mı onu?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    peki beyler ben üniversiteye gireceğim. Şuan lise mezunuyum. 

    Üniversiteye girdiğimde bu sınav bana ne iş verecek? Neyime yarayacak aydınlatabilir misiniz?


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    rajooonn bunu yazdı

    peki beyler ben üniversiteye gireceğim. Şuan lise mezunuyum. 

    Üniversiteye girdiğimde bu sınav bana ne iş verecek? Neyime yarayacak aydınlatabilir misiniz?

    Hacı bu sınava lise mezunu olarak girersen lise mezunlarının dengi işlere atanırsın. Genelde sağlık lisesi çıkışlıların işine yarar iş bulurlar. Düz liseler de yanlış hatırlamıyorsan aşçı, şoför vb işlere atanıyor.

    Yok üniversite mezunu olarak girersen okuduğun bölümle ilgili işlere girersin. Bunlar tabiki hep devlet memurluğu oluyor.

    Bu sınavın üniversitene bir katkısı olmaz iş bulma sınavı işte memur olma sınavı.

    Bence lise mezunu olarak bir gir sınava kayıtlar yeni başladı "ortaöğretim" versiyonuna giriceksin. Belki hem okuyup hem para kazanırsın gardiyan vs olursun. 75 puan istiyor gardiyanlık dersinin olduğu saatlerde kimse karışamıyor çıkıp dersine gidebiliyorsun.

    Benim puanım tutuyordu ama gardiyanlık sınavlarına yetişemedim yoksa deneyecektim şansımı.


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Oturumu bende 1 olarak seçtim umarım doğrudur.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı
    rajooonn bunu yazdı

    peki beyler ben üniversiteye gireceğim. Şuan lise mezunuyum. 

    Üniversiteye girdiğimde bu sınav bana ne iş verecek? Neyime yarayacak aydınlatabilir misiniz?

    Hacı bu sınava lise mezunu olarak girersen lise mezunlarının dengi işlere atanırsın. Genelde sağlık lisesi çıkışlıların işine yarar iş bulurlar. Düz liseler de yanlış hatırlamıyorsan aşçı, şoför vb işlere atanıyor.

    Yok üniversite mezunu olarak girersen okuduğun bölümle ilgili işlere girersin. Bunlar tabiki hep devlet memurluğu oluyor.

    Bu sınavın üniversitene bir katkısı olmaz iş bulma sınavı işte memur olma sınavı.

    Bence lise mezunu olarak bir gir sınava kayıtlar yeni başladı "ortaöğretim" versiyonuna giriceksin. Belki hem okuyup hem para kazanırsın gardiyan vs olursun. 75 puan istiyor gardiyanlık dersinin olduğu saatlerde kimse karışamıyor çıkıp dersine gidebiliyorsun.

    Benim puanım tutuyordu ama gardiyanlık sınavlarına yetişemedim yoksa deneyecektim şansımı.

    baska hangi bölümler var hocam


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arabaci88
    arabaci88's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    İlk defa Kpss'ye gireceğim. Bankaya gittim Atm'den 40 TL yatırdım. Makbuzu da aldım. Fakat başvuru klavuzunda mutlaka banka dekontu almalısınız yazıyordu. Şimdi ben Başvuru Merkezine gitsem benden dekont isterler mi?


    Bundan sonra yolumuz düz olacak. Bizi kimse durduramayacak. İnsan büyüdükçe daha da büyümek istiyor. Birgün gelecek hiçbir yere sığmayacağım. Yeni işler düzenledim. Dünyaya ün salacağım. Ben işimde kral olmak istiyorum. Ben kralım evet kral yeraltı dünyasının kralı. Siz dostlarım benimle büyüyecek benimle zenginleşeceksiniz. Dünyaya hakim olacağım ve ben buna layığım. https://t.me/+E1ahtStRTvo1N2Q0
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sksokullu
    sksokullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2011
    Erkek

    gerek yok hocam dekonta ben dekontsuz hallettim


    SiYaH BeYaZ öLüM YaŞaM
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    önlisans sonrası dgs ile lisans'a geçtim. önlisans'a başvurabiliyormuyum? (bu arada elimde önlisansa dair hiçbir belge yok hepsini dgs sonrası okula teslim etmiştim)


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    TeRRoR bunu yazdı

    önlisans sonrası dgs ile lisans'a geçtim. önlisans'a başvurabiliyormuyum? (bu arada elimde önlisansa dair hiçbir belge yok hepsini dgs sonrası okula teslim etmiştim)

    Başvurabiliyosun. Önlisansa dair belge eğer ataman olursa lazım olacak. Onuda üniversiteden fotokopisini alıp aslı gibi yaptırırsın.


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    bend dun para yatırdım bu gun internetten başvuru yapıyım dedim egitimde lise yazıyo

    ben önlisansı bitirdim açık ögretimden de 4 deyim  şimdi lla okula mı gitmem gerekiyo başvuru için 


    imza
Toplam Hit: 4291 Toplam Mesaj: 46