Ön Yargılarımdan Kurtuldum.
-
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------patates bunu yazdı:
-----------------------------
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------
Kız tecavüze kalkarsa nası olur lan . Madur erkek :D
-----------------------------
ya taşşak geçmiyorum cidden zaten geçmişe baktığımda tüm ilişkileirmde bir et parçası olarak görüldüm. içimde duygu taşıdığımı hep unuttular. dileriz bunlar öyle kusurlu haraketler yapmazlar :)
------------------------tanımadık/arkadaş kızla eve çıkılmaz lan bence. ( yanlış anlama eve çıkacağın çok yakn arkadaşındır falan sözüm meclisten dışarı.) yarın öbürgün manitasıyla gelecek yan odada vuruşacaklar sen napıcan sesleri mi dinleyecen :D
-----------------------------ne alakası var sesle tahrik olucak adam değilim.
sorun değil herkes takılmasına bakar.
bu arada konyalı arkdaş ben facede üninin sayfaına filan ayzdım buranın meşhur barlarının sayfasına yazdım ama konyada biraz zor şansın gibi ben muğladayım olsun o kadar:)
-
böbrek.avi
-
kızdan ev arkadaşı olmaz kanımca.
biz erkekler haftada bir temizlik yaparız misal, ama onu da tam yaparız
ama kızlar amaan nası olsa yaparız deyip savsaklar hep bence.
bizim öğrenci evi çoğu kızın evinden ii
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------kızdan ev arkadaşı olmaz kanımca.
biz erkekler haftada bir temizlik yaparız misal, ama onu da tam yaparız
ama kızlar amaan nası olsa yaparız deyip savsaklar hep bence.
bizim öğrenci evi çoğu kızın evinden ii
-----------------------------bu konuda sana katılıyorum benimde gözlemim bu oldu ve kızların pasarklısı daha bi pis oluyo
-
Bi kız bi erkeğin evinde neden kalır ki ? Tanımıyo etmiyo sonuçta, anası-babası nası izin verir bu duruma yada :S filmlerde filan olur sanırdım bunları hep :D oluomuş demekki :|
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
ya işte işin gırgırı güzeldide şimdi ciddi olarka çıkma aşamasında 2 kişi kaldı. bende biraz tutuştum ayrıntı konuşuyoruz kızlardan teki resimci nü resim için erkek model bulamadığından yakınıyor:)sanırım çok eylenceli bir yıl beni bekliyor:D:D:D
-----------------------------hoca bu mesajı okuduktan sonra aklıma gelen ilk şey
Seni çok fena yiyorlar :)
-
@Turania +1 Biraz temiz kalpli biraz da duygusalsin sanki hocam,ha :\ ?
-
panpa yanlış anlamada yan odada kanlı canlı kız varken evde 31 çekerken utanmıcan mı erkekliğinden
-
Dunham bunu yazdı:
-----------------------------panpa yanlış anlamada yan odada kanlı canlı kız varken evde 31 çekerken utanmıcan mı erkekliğinden
-----------------------------bu nasıl bir zihin yapısıdır.
aletini kaldıracağınla kaldırmayacağını senin ayırt edebilmen lazım bence.
bu arada yiyorlar diyen beyler.yeme durumu yok.ev sahibi ile görüşüp kimse tutmasın diye kapora yatırdı. birde ortak arkdaşlar çıktı onlardanda kendimiz hakkında bilgi aldık :)
-
Dunham bunu yazdı:
-----------------------------
panpa yanlış anlamada yan odada kanlı canlı kız varken evde 31 çekerken utanmıcan mı erkekliğinden
-----------------------------ah siz ergenuslar yok mu ne yapıcaz sizle bilmiyorum.
