Onbinler Şehidini Uğurladı (Konya/Ereğli)
-

KOMANDO ER HİDAYET ERDOĞAN
Şehit er liseden abimizdi, bir üst sınıftaydı ve üç sene yüz yüze okuduk. Allah ailesine sabır ihsan eylesin. Ailesi dim dik ayaktaydı, onunla beraber ailesi de bizi gururlandırdı ve memleketim tek yürek şehidini uğurladı. Allah, Yüce Türk Ordusu'nu hakim kılsın ve şehitlerimizin intikamını nasip eylesin. Ne Mutlu Türk'üm Diyene -
sınav vardı gidemedik..Allah rahmet eylesin..
-
Vatan Sağolsun....Ordaydım ve o heyacanı yaşadım heyacan diyorum çünkü şehitlik heyacan ve mutluluk verecek kadar yüce bir mertebedir.
-
başımız sagolsun şehit olmak en büyük şereftir.
-
başımız sağolsun.haberlerde izledim dayanamıyorum şehit haberlerine
-
Allah rahmet eylesin .
Kanları yerde kalmayacak !
-
haberlerde izledim bende gerçekten ağır bi duygu insan ağlamaklı oluyor
Allah rahmat eylesin ve ailesine güç versin inşallah. aslında törende
bi slogan vardı 'hepimiz askeriz.....' diye bağırdılar buda Türk devlet geleneklerinin
asker-millet oluşunun bi kanıtıdır bence ne deyelim Allah sonumuzu hayır etsin.
Varlığımız Türk Varlığına Armağan Olsun............
-
allah rahmet eylesin kanları yerde kalmayacaktır. ailesine başsaglıgı dilerim yakın olsa cenezede bulunurdum
-
allah rahmet eglesin.hainlerin hepsi bi gün cezalandırılacaktır...
-
Vatan sağolsun..Allah razı olsn..
-
Mekanı Cennet Olsun... Vatan Sağolsun
daha ne diyelim ki ...:(
