Öneri Host Firması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    TheAvenqer bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı

    Alastyr'e güvenirim.

    Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.

    Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

    olay bu hocam

    Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.

    Web master forumları için kod olayı var tbt  içinde kod verseler çok hoş olcakta

    @Alasytr  kendisi tbt müridi olur. 

    Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir. 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JpnTr
    JpnTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2015
    Erkek

    Natro kısa zaman önce uzun bir sunucu problemi yaşadı, Natro'yu pek tavsiye etmem. MegaTR host var bir ara kullanıyordum ve bayağı memnundum. Eğer sunucu işinden anlıyorsan aylık 5$ vererek DigitalOcean firmasından vps kiralayabilirsin. Ucuz yollu eşe dosta host sağlayıp parasını çıkarırsın hem


    Bir cinayet işleniyorsa tek suçlu katil değildir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    kebirhost kullanıyorum gayet memnunum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı

    Alastyr'e güvenirim.

    Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.

    Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

    olay bu hocam

    Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.

    Web master forumları için kod olayı var tbt  içinde kod verseler çok hoş olcakta

    @Alasytr  kendisi tbt müridi olur. 

    Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir. 

    böyle bir üye namevcuttur :D


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı

    Alastyr'e güvenirim.

    Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.

    Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

    olay bu hocam

    Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.

    Web master forumları için kod olayı var tbt  içinde kod verseler çok hoş olcakta

    @Alasytr  kendisi tbt müridi olur. 

    Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir. 

    böyle bir üye namevcuttur :D

    Yanlış yazmışım. 

    http://www.tahribat.com/Members/Alastyr

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    AlbayHardal bunu yazdı

    Alastyr'e güvenirim.

    Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.

    Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

    olay bu hocam

    Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.

    Web master forumları için kod olayı var tbt  içinde kod verseler çok hoş olcakta

    @Alasytr  kendisi tbt müridi olur. 

    Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir. 

    böyle bir üye namevcuttur :D

    Yanlış yazmışım. 

    http://www.tahribat.com/Members/Alastyr

     

    adam en son 26 martta girmiş sen kefilisindin bi yoklasın forumu ya :)


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LevhiMahfuz
    LevhiMahfuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2015
    Erkek

    PM Gönderdim. Yanlış anlaşılmasın reklam değil, bir sunucum var, boşta duruyor. Sadece bir kaç projem aktif, paylaşabiliriz. 


    Uçamıyorsan, koş. Koşamıyorsan, yürü. Yürüyemiyorsan, sürün. Ama yerinde durma!
Toplam Hit: 1814 Toplam Mesaj: 18
hosting