Öneri Host Firması
-
TheAvenqer bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdıRimPalace bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdı
Alastyr'e güvenirim.
Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.
Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

olay bu hocam
Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.
Web master forumları için kod olayı var tbt içinde kod verseler çok hoş olcakta
@Alasytr kendisi tbt müridi olur.
Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir.
-
Natro kısa zaman önce uzun bir sunucu problemi yaşadı, Natro'yu pek tavsiye etmem. MegaTR host var bir ara kullanıyordum ve bayağı memnundum. Eğer sunucu işinden anlıyorsan aylık 5$ vererek DigitalOcean firmasından vps kiralayabilirsin. Ucuz yollu eşe dosta host sağlayıp parasını çıkarırsın hem
-
kebirhost kullanıyorum gayet memnunum.
-
HoLyCat bunu yazdıTheAvenqer bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdıRimPalace bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdı
Alastyr'e güvenirim.
Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.
Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

olay bu hocam
Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.
Web master forumları için kod olayı var tbt içinde kod verseler çok hoş olcakta
@Alasytr kendisi tbt müridi olur.
Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir.
böyle bir üye namevcuttur :D
-
RimPalace bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıTheAvenqer bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdıRimPalace bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdı
Alastyr'e güvenirim.
Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.
Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

olay bu hocam
Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.
Web master forumları için kod olayı var tbt içinde kod verseler çok hoş olcakta
@Alasytr kendisi tbt müridi olur.
Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir.
böyle bir üye namevcuttur :D
Yanlış yazmışım.
http://www.tahribat.com/Members/Alastyr
-
HoLyCat bunu yazdıRimPalace bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıTheAvenqer bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdıRimPalace bunu yazdıAlbayHardal bunu yazdı
Alastyr'e güvenirim.
Hem desteği hızlı hem sunucuları güzel.
Aylığı 10 liradır belki. 10 liraya paket yaptılarsa bilmiyorum ama.

olay bu hocam
Yıllığı 75 TL işte, 1 aylık da host alınmaz benim bildiğim. İndirim kuponları falan oluyor bazen, onları yakaladım mı tadından yenmez.
Web master forumları için kod olayı var tbt içinde kod verseler çok hoş olcakta
@Alasytr kendisi tbt müridi olur.
Kendisi ile iletişime geçeriz, sanırım bizi kirmadan kampanya yapabilir.
böyle bir üye namevcuttur :D
Yanlış yazmışım.
http://www.tahribat.com/Members/Alastyr
adam en son 26 martta girmiş sen kefilisindin bi yoklasın forumu ya :)
-
PM Gönderdim. Yanlış anlaşılmasın reklam değil, bir sunucum var, boşta duruyor. Sadece bir kaç projem aktif, paylaşabiliriz.
