folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Online T-Shirt Tasarımı



Online T-Shirt Tasarımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    S.a Müridler yaoo bi online t-shirt sitesinden hiç sipariş eden varmı , güsel bi siteye benziyor kendi tasarımı biz belirliyoz çok beğendim acaba sipariş etsem sakatlık çıkar mı ???

    Tasarımınızı kendiniz yapıyorsunuz şablon aracılığıyla Giysiye ekliyorsunuz ve 3 günde sparişiniz elinize ulaşıyor.

    Kredi kartı ( buna Taksitte geçerli)
    Posta veya Banka Havalesiyle
    Kargo Ücreti Dahil yada teslimatta yapılmak suretiyle ödemeler gerçekleştirebiliyorsunuz.

    Site Bu Müridler

    bi tane almayı düşünüyom sole uzun kollu tbt baskısı yapimm evde aşiv yapıyom daa :)

    Hayat Boş , Vur Göte Çoşşşş.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Master
    Master's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    Thişö'yü biliyorum. Sıkıntı çıkmaz.


    Bilgi güçtür, düşmanını barışa zorlar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    :) hacım bende sipariş etcektim kart numarası istedi vermedim kapattım :)

     


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    CaNNi sana helal diyorum başlangıç olarak :|

     

    Abi sen fiyatları gördün mü :|

    Bir t-shirt'e o kadar para verilir mi :| 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek
    hocam ben aldım hiç bi sıkıntı olmuyor güvenebilirsin ürünlerin kalitesi de tek kelime ile mükemmel

    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    helyum_pasha
    helyum_pasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2008
    Erkek
    sponsorlara bakın abi bu site mi sıkıntı vericek http://www.tish-o.com.tr/Sponsorluklarimiz.asp 
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Master
    Master's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek
    kart numarası yerine T.C. kimlik mi isticekti ki :))

    Bilgi güçtür, düşmanını barışa zorlar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    arkadaşım basdırdı güzel yapıyorlar ama bu TBT t-shirtleri gibi durmuyo renkler daha mat bi şekilde duruyo ve yapışkan gibi oluyor. daha yeni geldiği için olumsuz tek gördüğüm şey biraz renklerin mat olması

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Ben 2 defa alışveriş yaptım bir daha birşey almadım. T-shirt kalitesi 10 numara ama baskıları düşündüğün gibi çıkmıyor, arkadaşın dediği gibi çok mat, canlı renkler değil.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    bune yaa her resim ekledikçefiyata geçiriyorlar bukrizde ne gereği var 15 ytl ye İstanbul/bakırköyde satıyorlar kendin tasarlamıyorsun ama tasarlanmış 10 numara tişörtler var

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gunduz
    Gunduz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek

    By_GizemLi walla sana bi arkadas bi mürid tavsiyesi olarak sitelerden alısveris yapma diyorum :)

    bu mesajdan sonra ban yersemde caniniz saolsun :-P

    buradan oooo abartılan tişortu aldım 1 sefer giydim oda evi temizlerken :) sonra cöpe attım

    sıfır yaka bes para etmez +++ bez de degil naylonun ötesinde bişeylerdi

    o aynı tişortu ben 6-7 liraya mal edebilirim :) her neyse

    ama sunu anladım bu site sayesinde Internetten Alıs veris yapmamak lazim :)

Toplam Hit: 1579 Toplam Mesaj: 12