Online Ziyaretci Hatasi
-
1. Google yada Msn Botları için ,
forumnewmessage.asp
forumnewtopic.asp
pmsend.asp
gibi kullanıcıların kullanabileceği aspler engellenmiştir.
Gece saat 1 i geçtiğinde online üyeler, server saatini güncellemesinden dolayı sapıtmış...
Eğer herhangi bir şekilde bir kullanıcı login olmadan pmsend.asp ye girerse, onlinebeta.asp ye kaydediliyor..
Orada ziyaretcilerin pm gönderiyor şeklinde yazmasının sebebi o...
-
bizi aydınlattığın için sağol rene abü :)
Toplam Hit: 1930 Toplam Mesaj: 13
