folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Opencart Para Birimi Sorunu



Opencart Para Birimi Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    Opencart sistemde ürün ekledikten sonra en fazla 999 TL olarak ekleyebiliyorum 1.000 tl'yi kabul etmiyor sistem direk onu 1 TL olarak görüyor. para birimleri kısmından herşeyi denedim fakat çözemedim.opencart tr sitesindede konu açmak için 1 ay geçmesi gerekiyormuş 1 milyarlık ürün eklerken fiyatı nasıl milyar olarak belirleyeceğim ?


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende bugun denemeye başladım çok beğendim testlerim sürüyor hocam

    Fiyatı:  1000.0000

    olarak eklediğinde olmuyormu ?

    1000 de eklesen sistem otomatik .0000 ekliyor 

    1.0000 = 1 TL

    10.0000 = 10 TL

    100.0000 = 100 TL

    1000.0000 = 1000 TL

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    1.000 koyma hocam noktayı virgül olarak algılıyo olabilir sonrasıda sıfır olduğu için ön kısmı alıyo ya 1000 yaz kendisi noktalandırabilir yada 1,000 dene 


    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    hocam sistem çok güzelde orasını yapamadım malesef.

    1.069.096 TL ekleyeceğim.Olmuyor 1 TL olarak alıyor fakat 955.360 TL olarak eklediğimde oluyor.

    Para birimleri kısmından 10.00 yapınca bu sefer diğerleride milyar oluyor sadece son ürünün milyar olması gerek hepsi etkileniyor 

    @ panxer - hocam onuda denedim diğerleri trilyon katmanı oluyor sadece son ürünün milyar olması gerek vallahi çözemedim 2,5 saat oldu :)


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    1.000 koyma hocam noktayı virgül olarak algılıyo olabilir sonrasıda sıfır olduğu için ön kısmı alıyo ya 1000 yaz kendisi noktalandırabilir yada 1,000 dene 


    -----------------------------

    hoca düz yazdım 1,000 yazınca olmuyor 1 tl olarak alıyor.

    1069096 diye yazdım 1069096.0000 olarak algıladı oda 1 trilyon gibi gözüktü o sondaki 4 sıfırı mecbur ekliyor para birimi kısmında öyle ayarlı çünkü oradan sıfır eksiltince yine default ayar olarak ekliyor.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    insidae bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sistem çok güzelde orasını yapamadım malesef.

    1.069.096 TL ekleyeceğim.Olmuyor 1 TL olarak alıyor fakat 955.360 TL olarak eklediğimde oluyor.

    Para birimleri kısmından 10.00 yapınca bu sefer diğerleride milyar oluyor sadece son ürünün milyar olması gerek hepsi etkileniyor 


    -----------------------------

    hocam üstte yazdıgım gibi ekledim sonuç

    12175545.jpg%20%28999×755%29

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    insidae bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sistem çok güzelde orasını yapamadım malesef.

    1.069.096 TL ekleyeceğim.Olmuyor 1 TL olarak alıyor fakat 955.360 TL olarak eklediğimde oluyor.

    Para birimleri kısmından 10.00 yapınca bu sefer diğerleride milyar oluyor sadece son ürünün milyar olması gerek hepsi etkileniyor 


    -----------------------------

     

    hocam üstte yazdıgım gibi ekledim sonuç

    12175545.jpg%20%28999×755%29


    -----------------------------

     

    onuda denedim fakat olmamıstı hocam bi pm gelirmisin bir deneyelim tekrar


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    opencart tr de 1 ay gıbı bır sacmalık var

    1 haftadır arada oyle tbt den bır arkadasımızın da yardım etmesıyle oyle oyalanıyordum ortaya

    boyle bır sey cıktı

    petshop.aduclup.com

     

      kategorileri sabit yamadım 1.5 ıcın moduller yok henuz 1.4.9.3 yada4 yukleyın 1.5.1 surumu cıkmadanda yukseltmeyın bu opencart tr den tasaklı bır uye abımın bana bıraz once soyledıgı.

    Para birimleri nerede sitede tl linki verirmisiniz onuda duzenleyelım.Elımden geldıkce opencart konusunda yardımcı olmaya calısırım.


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    opencart tr de 1 ay gıbı bır sacmalık var

    1 haftadır arada oyle tbt den bır arkadasımızın da yardım etmesıyle oyle oyalanıyordum ortaya

    boyle bır sey cıktı

    petshop.aduclup.com

     

      kategorileri sabit yamadım 1.5 ıcın moduller yok henuz 1.4.9.3 yada4 yukleyın 1.5.1 surumu cıkmadanda yukseltmeyın bu opencart tr den tasaklı bır uye abımın bana bıraz once soyledıgı.

    Para birimleri nerede sitede tl linki verirmisiniz onuda duzenleyelım.Elımden geldıkce opencart konusunda yardımcı olmaya calısırım.


    -----------------------------

    teşekkürler hocam arkadaş PanxeR nicki arkadaş sorunu çözdü. 1.069.096 TL ekleyecektim arkadaş 1069.096 şeklinde yapınca olay çözüldü sistem 1 milyar diye gördü orayı :)


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hipokondriyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    opencart tr de 1 ay gıbı bır sacmalık var

    1 haftadır arada oyle tbt den bır arkadasımızın da yardım etmesıyle oyle oyalanıyordum ortaya

    boyle bır sey cıktı

    petshop.aduclup.com

     

      kategorileri sabit yamadım 1.5 ıcın moduller yok henuz 1.4.9.3 yada4 yukleyın 1.5.1 surumu cıkmadanda yukseltmeyın bu opencart tr den tasaklı bır uye abımın bana bıraz once soyledıgı.

    Para birimleri nerede sitede tl linki verirmisiniz onuda duzenleyelım.Elımden geldıkce opencart konusunda yardımcı olmaya calısırım.


    -----------------------------

    hoca eski sürüm yerine en son ama modülsüzü tercih edeyim ben para birimleri için ise türkçe olarak kurduğunda direk TL geliyor

    sonradan ekleme düzenleme yapmak istiyorsan 

    Admin -) Sistem -) Yerelleştirme -) Para birimi

     

    http://srv4.fotocunuz.com/177para.png

     

    177para.png%20%281440×778%29

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    opencart kullanan müridleri görmek gözlerimi yaşartıyor :)

     

    benim yaptığımda sorun yok  :)

    1.5 sürümü indiren kişiler tr desteklisini indirsin :)

    1.4 deyim ben hala

    http://i1106.hizliresim.com/2011/6/22/2191.jpg


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 3964 Toplam Mesaj: 14