Opendns Kafayı Yedi
-
iyi de bende hiçbi yere girmiyo yaf :(
-
oha, open dns updater programını yükleyince düzeldi :/
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
durun o zaman server banlamıştır :)
-----------------------------amelede de öyle bir sorun varmış! server kafasına göre banlıyor galba :D 3-4 kez banada oldu remsi koyduktna sonra tipimi mi beyenmedi ne
-
bu gün bende giremedim baya bi sure sunra tunnel le giridim şimdi normal.......
Toplam Hit: 2912 Toplam Mesaj: 15
