Opera 12 Hakkında Son Sürüm Lanet Bişi.
-
Opera Hakkında
Sürüm bilgisi
Sürüm
12.00
Derleme
1467
Platform
Win32
Sistem
Windows XP
XHTML+Ses
Yan uygulama yüklenemediYıllardır opera kullanıyorum .operanın şu an ki en son sürümünü kullanıyorum. ama diğer sürümlere göre çok çok kötü sürekli donma kapanma birde hiç görmediğim bi hata veriyor operada. bu operanın son sürümünü kullanan ve memnun olmayan arkadaşlar varmı.
-
ff kullaniyorum
bana gore en iyisi :)
-
Sürüm bilgisi
Sürüm
12.00
Derleme
1467
Platform
Win32
Sistem
Windows 7
XHTML+Ses
Yan uygulama yüklenemedi
Tarayıcı tanımlaması
Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; tr) Presto/2.10.289 Version/12.00Kullanıyorum şuan hiçbir sıkıntım yok :S
-
Version
12.00
Build
1467
Platform
Win32
System
Windows 7Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; en) Presto/2.10.289 Version/12.00
uzun süredir bende opera kullanıyorum bu sürüm bana diğerlerine göre daha ağır çalışıyor gibi geldi ancak hata verme durumu diğer sürümlerde bende daha fazlaydı bunda yaşamıyorum şu ana kadar
-
Ara ara bende operayı kullanırım
şu bir gerçekki tüm tarayıcılardan en süratlsi operadır
ama eklentileri ve greasmonkey scriptleri yüzünden firefoxtan vazgeçemiyorum
-
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------Ara ara bende operayı kullanırım
şu bir gerçekki tüm tarayıcılardan en süratlsi operadır
ama eklentileri ve greasmonkey scriptleri yüzünden firefoxtan vazgeçemiyorum
-----------------------------en hızlısı opera diyorsunuzda ben neden o hızı operada göremiyorum chrome kullanıyorum test etmeye kalksam aralarında en az 5 sn fark oynuyor bence opera hiç hızlı değil.
-
opera 12 kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım.
-
bu sürümde operanın alt yapısında çok değişiklikler yapıldı bunun ara geçiş sürümü olduğunu düşünüyorum ben o nedenle önümüzdeki derlemelere bakıcaz. Eğer çok sorun yaşıyorsan operayı tamamen herşeyiyle beraber sil yeni kurulum yap. Ben sürekli yükseltme yaptığım için ilk açılışta 1 dakikalık donma problemi yaşıyorum. Video olan sayfalarda sayfa scroll hızının yavaşlaması, 5 den fazla video olan sayfalarda da donma sorunu yaşıyorum.. Düzeltilir umarım.
-
bi sıkıntı yaşamadım.. scroll çok nadir takılyor..
-
sezeruludag bunu yazdı:
-----------------------------aliyk bunu yazdı:
-----------------------------Ara ara bende operayı kullanırım
şu bir gerçekki tüm tarayıcılardan en süratlsi operadır
ama eklentileri ve greasmonkey scriptleri yüzünden firefoxtan vazgeçemiyorum
-----------------------------en hızlısı opera diyorsunuzda ben neden o hızı operada göremiyorum chrome kullanıyorum test etmeye kalksam aralarında en az 5 sn fark oynuyor bence opera hiç hızlı değil.
-----------------------------bunu diyenleri hiç anlamıyorum :|
sayfa yüklendikten 4 sn sonra görüntüle seçeneğini falanmı açtınız naptınız bilmiyorum ama opera tüm testlerde birinci çıkar.
ki en son yapılan testte chrome'a 4 sn fark attı.
sorununua gelince hocam,o eklentilerden kaynaklanıyor. bu adobe flash player sıçtı batırdı mahvetti işi. ama bende şuan çökme sorunu yok hatta bu sürümde çok çok az 1 kere yaşadım heralde.
çökme sorunlarından bıkanlara operanın bu sürümünü tavsiye ederim.
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------Opera Hakkında
Sürüm bilgisi
Sürüm
12.00
Derleme
1467
Platform
Win32
Sistem
Windows XP
XHTML+Ses
Yan uygulama yüklenemediYıllardır opera kullanıyorum .operanın şu an ki en son sürümünü kullanıyorum. ama diğer sürümlere göre çok çok kötü sürekli donma kapanma birde hiç görmediğim bi hata veriyor operada. bu operanın son sürümünü kullanan ve memnun olmayan arkadaşlar varmı.
-----------------------------
gayet başarılı sorun cıkarmıyor sistem xp
