folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Opera 12 Hakkında Son Sürüm Lanet Bişi.



Opera 12 Hakkında Son Sürüm Lanet Bişi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    Opera Hakkında
    Sürüm bilgisi
    Sürüm
    12.00
    Derleme
    1467
    Platform
    Win32
    Sistem
    Windows XP
    XHTML+Ses
    Yan uygulama yüklenemedi

     

    Yıllardır opera kullanıyorum .operanın şu an ki en son sürümünü kullanıyorum. ama diğer sürümlere göre çok çok kötü sürekli donma kapanma birde hiç görmediğim bi hata veriyor operada. bu operanın son sürümünü kullanan ve memnun olmayan arkadaşlar varmı. 


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    ff kullaniyorum

    bana gore en iyisi :)


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdiburak
    erdiburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    Sürüm bilgisi
    Sürüm
    12.00
    Derleme
    1467
    Platform
    Win32
    Sistem
    Windows 7
    XHTML+Ses
    Yan uygulama yüklenemedi
    Tarayıcı tanımlaması

    Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; tr) Presto/2.10.289 Version/12.00

     

    Kullanıyorum şuan hiçbir sıkıntım yok :S 


    | GTP | TBT | Desinatör | icrypex.net | https://biyogra.fi/erdiburak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvnckck
    kvnckck's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2009
    Erkek

    Version
    12.00
    Build
    1467
    Platform
    Win32
    System
    Windows 7

     

    Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; en) Presto/2.10.289 Version/12.00

     

    uzun süredir bende opera kullanıyorum bu sürüm bana diğerlerine göre daha ağır çalışıyor gibi geldi ancak hata verme durumu diğer sürümlerde bende daha fazlaydı bunda yaşamıyorum şu ana kadar 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Ara ara bende operayı kullanırım

    şu bir gerçekki tüm tarayıcılardan en süratlsi operadır

    ama eklentileri ve greasmonkey scriptleri yüzünden firefoxtan vazgeçemiyorum


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ara ara bende operayı kullanırım

    şu bir gerçekki tüm tarayıcılardan en süratlsi operadır

    ama eklentileri ve greasmonkey scriptleri yüzünden firefoxtan vazgeçemiyorum


    -----------------------------

    en hızlısı opera diyorsunuzda ben neden o hızı operada göremiyorum chrome kullanıyorum test etmeye kalksam aralarında en az 5 sn fark oynuyor bence opera hiç hızlı değil.


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    opera 12 kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bu sürümde operanın alt yapısında çok değişiklikler yapıldı bunun ara geçiş sürümü olduğunu düşünüyorum ben o nedenle önümüzdeki derlemelere bakıcaz. Eğer çok sorun yaşıyorsan operayı tamamen herşeyiyle beraber sil yeni kurulum yap. Ben sürekli yükseltme yaptığım için ilk açılışta 1 dakikalık donma problemi yaşıyorum. Video olan sayfalarda sayfa scroll hızının yavaşlaması, 5 den fazla video olan sayfalarda da donma sorunu yaşıyorum.. Düzeltilir umarım.


    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    bi sıkıntı yaşamadım.. scroll çok nadir takılyor..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    sezeruludag bunu yazdı:
    -----------------------------

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ara ara bende operayı kullanırım

    şu bir gerçekki tüm tarayıcılardan en süratlsi operadır

    ama eklentileri ve greasmonkey scriptleri yüzünden firefoxtan vazgeçemiyorum


    -----------------------------

    en hızlısı opera diyorsunuzda ben neden o hızı operada göremiyorum chrome kullanıyorum test etmeye kalksam aralarında en az 5 sn fark oynuyor bence opera hiç hızlı değil.


    -----------------------------

    bunu diyenleri hiç anlamıyorum :|

    sayfa yüklendikten 4 sn sonra görüntüle seçeneğini falanmı açtınız naptınız bilmiyorum ama opera tüm testlerde birinci çıkar.

    ki en son yapılan testte chrome'a 4 sn fark attı.

    sorununua gelince hocam,o eklentilerden kaynaklanıyor. bu adobe flash player sıçtı batırdı mahvetti işi. ama bende şuan çökme sorunu yok hatta bu sürümde çok çok az 1 kere yaşadım heralde.

    çökme sorunlarından bıkanlara operanın bu sürümünü tavsiye ederim.

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Opera Hakkında
    Sürüm bilgisi
    Sürüm
    12.00
    Derleme
    1467
    Platform
    Win32
    Sistem
    Windows XP
    XHTML+Ses
    Yan uygulama yüklenemedi

     

    Yıllardır opera kullanıyorum .operanın şu an ki en son sürümünü kullanıyorum. ama diğer sürümlere göre çok çok kötü sürekli donma kapanma birde hiç görmediğim bi hata veriyor operada. bu operanın son sürümünü kullanan ve memnun olmayan arkadaşlar varmı. 


    -----------------------------

    gayet başarılı sorun cıkarmıyor sistem xp


    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
Toplam Hit: 3724 Toplam Mesaj: 22