folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Opera Ve Chrome Otomatik Güncellemeyi Kapatmak



Opera Ve Chrome Otomatik Güncellemeyi Kapatmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar  Bu İki Tarayıcıyı Kullanıyorum Otomatik Güncelelme Yapıyolar Paso Gunları Nasıl Kapatırım Bilen Varmı


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    Bilen yokmu yaw yenisürüm çıkınca sormadan indirmeye başlıyor acayip uyuzoluyom :S chrome dahada berbat hiçbirşey göstermeden indiriyor neti kasıyor


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    google chrome'da sağda anahtar simgesi tıkla-gelişmiş seçenekler-gizlilik içerik ayarları-eklentiler eklentileri ayrı ayrı devredışı bırak- alta in google update devre dışı bırak


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    kivanc bunu yazdı:
    -----------------------------

    google chrome'da sağda anahtar simgesi tıkla-gelişmiş seçenekler-gizlilik içerik ayarları-eklentiler eklentileri ayrı ayrı devredışı bırak- alta in google update devre dışı bırak


    -----------------------------

    saolasın kaldı opera :D 


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    opera hiç kullanmadım.bilen biri vardır mutlaka.


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    kivanc bunu yazdı:
    -----------------------------

    opera hiç kullanmadım.bilen biri vardır mutlaka.


    -----------------------------

    opera yerine firefox 4 mü kursam diyorum? firefox 4 nasıl ?


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    usta,ben önceden explorer kullanıyordum.şimdi chrome'a geçtim.bu bana daha güzel,pratik geldi.diğerlerini kullanmadığım için bişey diyemiyeceğim.ama hepsini kullanan varsa onlar bilirler.


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    opera:config
    git orada update diye arat yada auto update seçeneğini bul


    yada user prefs te disable auto update gibi bir seçenek var

    dipnot:denemedim

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    Opera için;

    Ayarlar - Tercihler - Gelişmiş - Güvenlik - En alt kısımda güncelleme ile ilgili bilgiler var...Seç birini.

    Opera mı yerine firefox mu kursam demişsin.. Düşünmen hata, firefox da ne ki :)


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    Chrome ne manyak birşey yaw  kapattım günellemeyi hâla yapıyor :S operaya geçiçem en sonunda :S


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    _Dert_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Opera için;

    Ayarlar - Tercihler - Gelişmiş - Güvenlik - En alt kısımda güncelleme ile ilgili bilgiler var...Seç birini.

    Opera mı yerine firefox mu kursam demişsin.. Düşünmen hata, firefox da ne ki :)


    -----------------------------

     

    Her opera kullanışımda operadan hata alıyorum ve opera beni bu noktada hep kendinden uzaklaştırıyor. Firefox'un çok daha stabil olması, eklentileri çok daha iyi. Opera kullanmadım ama Firefox ve Chrome'un çok dengesiz ram kullandığını söyleyebilirim. Tek kötü yanlarıda bu olsa gerek.


    Sadece bi imza..
Toplam Hit: 9518 Toplam Mesaj: 14