Opera Ve Chrome Otomatik Güncellemeyi Kapatmak
-
Merhaba arkadaşlar Bu İki Tarayıcıyı Kullanıyorum Otomatik Güncelelme Yapıyolar Paso Gunları Nasıl Kapatırım Bilen Varmı
-
Bilen yokmu yaw yenisürüm çıkınca sormadan indirmeye başlıyor acayip uyuzoluyom :S chrome dahada berbat hiçbirşey göstermeden indiriyor neti kasıyor
-
google chrome'da sağda anahtar simgesi tıkla-gelişmiş seçenekler-gizlilik içerik ayarları-eklentiler eklentileri ayrı ayrı devredışı bırak- alta in google update devre dışı bırak
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
google chrome'da sağda anahtar simgesi tıkla-gelişmiş seçenekler-gizlilik içerik ayarları-eklentiler eklentileri ayrı ayrı devredışı bırak- alta in google update devre dışı bırak
-----------------------------saolasın kaldı opera :D
-
opera hiç kullanmadım.bilen biri vardır mutlaka.
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
opera hiç kullanmadım.bilen biri vardır mutlaka.
-----------------------------opera yerine firefox 4 mü kursam diyorum? firefox 4 nasıl ?
-
usta,ben önceden explorer kullanıyordum.şimdi chrome'a geçtim.bu bana daha güzel,pratik geldi.diğerlerini kullanmadığım için bişey diyemiyeceğim.ama hepsini kullanan varsa onlar bilirler.
-
opera:config
git orada update diye arat yada auto update seçeneğini bul
yada user prefs te disable auto update gibi bir seçenek var
dipnot:denemedim -
Opera için;
Ayarlar - Tercihler - Gelişmiş - Güvenlik - En alt kısımda güncelleme ile ilgili bilgiler var...Seç birini.
Opera mı yerine firefox mu kursam demişsin.. Düşünmen hata, firefox da ne ki :)
-
Chrome ne manyak birşey yaw kapattım günellemeyi hâla yapıyor :S operaya geçiçem en sonunda :S
-
_Dert_ bunu yazdı:
-----------------------------
Opera için;
Ayarlar - Tercihler - Gelişmiş - Güvenlik - En alt kısımda güncelleme ile ilgili bilgiler var...Seç birini.
Opera mı yerine firefox mu kursam demişsin.. Düşünmen hata, firefox da ne ki :)
-----------------------------Her opera kullanışımda operadan hata alıyorum ve opera beni bu noktada hep kendinden uzaklaştırıyor. Firefox'un çok daha stabil olması, eklentileri çok daha iyi. Opera kullanmadım ama Firefox ve Chrome'un çok dengesiz ram kullandığını söyleyebilirim. Tek kötü yanlarıda bu olsa gerek.
