Opera Ve Tbt Sorunu
-
arkadaşlar başlıkda da belirttiğim gibi operadan girdiğimde tbt nin üst kısmını göremiyorum nasıl düzeltebilirim yardımcı olursanız sevinirim
işte resim http://www.resimupload.com/ds900732110_ttbbtt.html
-
sen düzeltemezsin, changelogta holyone mobil browserlar için iyileştirme yaptığını yazmış muhtemelen karışıklık olmuştur.Yada birşeyler düzenleniyordur.
-
aynen hocam, bugün başladı bu sorun.
-
sorun bende değil yani öylemi rahatladım şimdi çok gıcık bi durum inşallah en kısa zamanda düzelir
-
şeyhimizin mozillayla anlaşalı olduğunu düşünmeye başladım :D ayrıca sadece karizmatik metin editörü değil kalın yaz falan gibi basit metin editöründekilerde gözükmüyor. operaya özgürlük istiyoruz :D
-
aynı sorun bendede war operada bi ayarını bozdum sandım sorun herkezdeymiş yani :S
-
eyv şeyhimiz süpersin düzeltti hemen :P
edit:karizmatik metin editörü falanda düzeldi obaa :D
2.edit : mozilladaydım kendimi operada sandım düzeldi diye gördüm :D -
Beyler ben mobil browserlarda tepe çıkmasın diye ayar çektiydim milletin konturu boşa gitmesin diye,
sistem sizi mobil browser sanmış hemen ayar cekiom
-
Hocam operadan girip http://www.tahribat.com/Online-Uyelerbu adreste görünen tam browser adını yazabilir misin?
hemen ayar çekeym
opera kullanıcıları çoğaldı siteyi opera uyumlu yapalim=)
-
Dediğini doğru anladıysam ; Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; tr) Presto/2.6.30 Version/10.61
-
Düzeldi mi?
Toplam Hit: 2274 Toplam Mesaj: 16
