Ortak Olan Yarı Yarıya Kaybeder... Ne Lan Bu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    GLaDio: Geyik bolumune ta$indi. Derin konular ciddi konular icindir.

     

    beyler bugüm rüyamda birisi kim olduğunuda bilmiyorum görmedim adamı ama sesini duydum diyoduki?

    Ortak olan yarı yarıya kaybeder...

    Acaba ne demek istemiş olabilir ? :D böyle bir rüya gören mürit varmı ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    iddaa oynuyor musun?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    kötü bi espri yapıp kıçının açk olabilme ıhtımalını soyleyebılırım. :)

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    yok be oğlum ne iddaa sı :) beş vakit namaz niyaz üstüne beş vakit daha kılıyorum bee...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    hehehehhehe allah ıyılıgını versın

    ustun ıyı ortukmuydu once bu onemlı nasıl etkısınde kaldıysan ruyanın :) ah ah bende bı uyuyabılseydım vara kabuslar gorseydım :))

    ruya yı iddaaya baglamanıza da koptum yane :)


    mimi " yim ben ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    ya beyler bu sözden ne anlam çıkartıyorsunuz onu merak ediyorum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    la demek istiyo ki, ortak olacağına ortak olacağın şeyi kendin başlatsaydın daha fazla kazanırdın gibisinden bişii olabilir... q:  aklıma bu geldi tek...

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    bnmde aklıma böyle bişi geldi CNR.... dahaa bekliorum
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    nonviolen bunu yazdı:
    -----------------------------
    yok be oğlum ne iddaa sı :) beş vakit namaz niyaz üstüne beş vakit daha kılıyorum bee...
    -----------------------------
    Bi süpermarket düşün adam günde 1000 YTL kazanıyor.BAşka bi adamda SüperMArket açıyor yaptıkları iş ortak ve ne oluyor net kazanç yarıya düşüyor.Öteki süper market 500 YTL kazanıyor.Bu anlattığım mantıkta farklı bişey düşün.Ne bileyim kendine özgü ol gibilerinden bişey olabilir.Mesela bir yerde bi dua görmüşsündür hz.İsa bu duayı okumuştur falan gibilerinden sende o duayı okursan ona o konuda ortak olmuş olursun.Senden belkide taklitçilik değil kendine özgü olmanı istiyo olabilirler.Çünkü yaptığımız işlerde davranışlarda ibadetlerde bende dahil çoğu kişi taklitçidir.

    Mesnevide bir hikaye vardı bi şeyh ağlıyor müridi karşısına geçip karşına oda ağlıyor.Sonra bu müride ağladın ama şeyh gibi bir kazanç elde edemedin.O allah aşkından ağladı.Sen o ağladı diye taklit ederek ağladın.

     Yukardaki yazdıklarımı düşün karıştır kurcala belki bişey bulursun.


    Ne Baktın?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zob
    zob's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

    Neye ortak oldugunuza bagli :)

     


    Zip Zip KAnguru ████»Kangurulara Ozgurluk!!!! «████
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    italyan bunu yazdı:
    -----------------------------

    nonviolen bunu yazdı:
    -----------------------------
    yok be oğlum ne iddaa sı :) beş vakit namaz niyaz üstüne beş vakit daha kılıyorum bee...
    -----------------------------
    Bi süpermarket düşün adam günde 1000 YTL kazanıyor.BAşka bi adamda SüperMArket açıyor yaptıkları iş ortak ve ne oluyor net kazanç yarıya düşüyor.Öteki süper market 500 YTL kazanıyor.Bu anlattığım mantıkta farklı bişey düşün.Ne bileyim kendine özgü ol gibilerinden bişey olabilir.Mesela bir yerde bi dua görmüşsündür hz.İsa bu duayı okumuştur falan gibilerinden sende o duayı okursan ona o konuda ortak olmuş olursun.Senden belkide taklitçilik değil kendine özgü olmanı istiyo olabilirler.Çünkü yaptığımız işlerde davranışlarda ibadetlerde bende dahil çoğu kişi taklitçidir.

    Mesnevide bir hikaye vardı bi şeyh ağlıyor müridi karşısına geçip karşına oda ağlıyor.Sonra bu müride ağladın ama şeyh gibi bir kazanç elde edemedin.O allah aşkından ağladı.Sen o ağladı diye taklit ederek ağladın.

    Yukardaki yazdıklarımı düşün karıştır kurcala belki bişey bulursun.


    -----------------------------

    baba mevzuya güzel yaklaştık zaten bende yorumları ticaretle alakalı bekliyordumm eyvallah sağolun...

    Marketmi açsam ne yapsam :D 

Toplam Hit: 1723 Toplam Mesaj: 21