Ortalık Fena Karıştı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurtcobani
    kurtcobani's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    kurtcobani bunu yazdı:
    -----------------------------
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    çıkarmışlar seyirci diye conconları :)

    ali kırca beni niye çağırmadın a.q :D


    -----------------------------

    seyirci?


    -----------------------------

    off anla işte konuk :)

    Doldurmuşlar bebeleri üflemişler kulağına salmışlar bunları asalak asalaak dolaşıyolar :))

    küçük yaşta kandırmak kolaydır


    -----------------------------

    :))

    doğaçlama takılanlarda var dediğingibi dersini çalışıpta gelenlerde var


    Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Yada Yoldan Çekil.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Eleman kağıttan okuyor Türkler şöyle şöyle yaptı bize diyor..Ali kırca diyor peki şimdi ne yapmalı,nasıl düzeltelim.Cevap yok çünkü okuduğu kağıtta yazmıyor cevabı :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Yetişkinler bile bazen doğru dürüst tartışamazken, sabi sübyanları Kürt açılımını tartışmaya çıkarmışlar, Allah akıl versin.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurtcobani
    kurtcobani's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Eleman kağıttan okuyor Türkler şöyle şöyle yaptı bize diyor..Ali kırca diyor peki şimdi ne yapmalı,nasıl düzeltelim.Cevap yok çünkü okuduğu kağıtta yazmıyor cevabı :D
    -----------------------------
    aynen öyle kardeşim onu yollayanlar kendi mesajlarını yazmışlar eline vermişler
    ama ben ençok o önde oturan pç var sayın öcalan diye konuşan acayip uyuzoldum ona kesin öttürürler bugece onu

    Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Yada Yoldan Çekil.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Micro_Sd
    Micro_Sd's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2008
    Erkek
    show tnin showu başka bişey değil

    ttnet e kotam girsin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurtcobani
    kurtcobani's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yetişkinler bile bazen doğru dürüst tartışamazken, sabi sübyanları Kürt açılımını tartışmaya çıkarmışlar, Allah akıl versin.
    -----------------------------
    amaç tartıştırmak değilki çocuktan haber almak ve gözönüne sermek
    bak bitanesi kendi kendini yaktı nededi pkk benim ablam abim babam dayım
    şimdi yiğit konusacak benim yeğen izle bakalım nedicek

    Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Yada Yoldan Çekil.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    ali kırcanın show amaçlı yaptığı bişeydir... o küçücük çocuklar ne anlar be yaşları ne ki ne görmüşler ?

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurtcobani
    kurtcobani's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    ali kırcanın show amaçlı yaptığı bişeydir... o küçücük çocuklar ne anlar be yaşları ne ki ne görmüşler ?
    -----------------------------
    birşey görmeleri önemli değilki
    aileleri çevreleri nasıl bir yol çiziyorlar o miniklere
    nelere sürüklüyorlar o küçük beyinleri
    onlar çıkıyor ortaya


    Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Yada Yoldan Çekil.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek
    Arkadaşım Konuşulucaksa Şehit çocuklarını çıkarın bakıyim  neyin ne oldunu onlar bilirler, çıkarmışlar karşı karşıya koymuşlar tarafları heralde zıt gidecekler evinde ne konuşuluyosa tv de neyi izliyosa onları hafızaya alıyorlar... ŞEHİT ÇOCUKLARI BİLİR ASIL ACIYI ASIL AÇILIMI...

    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurtcobani
    kurtcobani's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    ONEMINUTE bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaşım Konuşulucaksa Şehit çocuklarını çıkarın bakıyim  neyin ne oldunu onlar bilirler, çıkarmışlar karşı karşıya koymuşlar tarafları heralde zıt gidecekler evinde ne konuşuluyosa tv de neyi izliyosa onları hafızaya alıyorlar... ŞEHİT ÇOCUKLARI BİLİR ASIL ACIYI ASIL AÇILIMI...
    -----------------------------
    çok haklısın tabiki onlardan daha ii kimse bilemez bu acının tadını
    bu vesile ile şehitlerimize rahmet ailelerine sabırlar dilerim

    Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Yada Yoldan Çekil.
Toplam Hit: 5369 Toplam Mesaj: 32