folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Örümcek Adam 4 Te Peter Parker Gitti - Seyredecek Misiniz?



Örümcek Adam 4 Te Peter Parker Gitti - Seyredecek Misiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    sırf o ibne gitti diye bile izlenebilir.


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    Yeni çikarilcak örümcek adam 4 adli filmde bu sefer carnage olacakti ve yine peter film de olacakti.Saniyorum ki bu saçma sapan yapitta oynayan gerizekali sifirdan kendi hayatini anlatmakta.Bir halta benzememiş

    Düzenle : Ve ek olarak belirtmek istiyorum ki the avangers adli yeni çikarilan filmde örümcek adamin olmamasida takipcisi olarak beni bozdu

    the avangerste olmadiğina göre daha da gecikcek örümcek adam 4 

    Mesaj 18 Temmuz 2012 (Carsamba) Saat: 16:35'da byorumcek tarafından düzenlendi.

    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    zaten hiç sevmezdim örümcek adam film serilerini ama izlerim :D

    onu bunu bırakında batman çıkacak güzelmi olur kötümü sizce


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
Toplam Hit: 3373 Toplam Mesaj: 24