Osman Adında Gezegenimiz
-
esrarlı_gözler 34
veya
asksız_prens olmalıydı
-
Evrenin fatihi olabilir, Osman değilde küçük osman, genc osman gibi bi isim olabilir..
En önemlisi haydar olabilir...
-
ne osmanı abi ya. soyle ogeday beyrek cakabeg gibi adam gibi turk ismi koysalarya. gezegeni türk buluyo gidiyo arap ismi koyuyo. bız ıslah olmayız
-
tugrulbaba koysunlar :D:D
-
1 nisan koymuşlar gezegenin adını :P :)
-
MANOS koyarlarsa daha güzel olur.HIzlı hızlı ard arda okuyunca osman oluyo :D:D:D MAN-OS,MAN-OS,MAN-OS
-
Böyle bişey olursa cidden ilerde flan.bence bu ziya osman saba bulsada bulmasada gezegenin adı osman koyulmalı.ne bilim içim kımıl kımıl oluyo git deseler giderim valla o gezegene o kadar neşe dolu bi isim
-
Küçükken kardeşimin bir cini vardı tuvalette yaşardı.ADı osmandı.Hey gidi günler hey.Kardeşimin hayalgücü oldukça güçlüydü.Şimdi aklıma geldi hey gidi günler hey.
CINOS MAN olabilir.Birde oraya bizim Tuvalet ile birlikte kardeşimin heykelini yaparım çok süper olur.
-
Sağol arkadaşım :) Yukarı bakınca bizden bişi oldugunu bılmek güzel.. Saygılar sayın gezegenim
-
http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=217130
heh buldum radikal linkini :)
Toplam Hit: 3115 Toplam Mesaj: 24
