

Öss Sonuç Meselesi..Az Çok Bilgisi Olan Ve Lisans Okuyanlardan Yardımm..
-
Arkadaşlar konuya nerene başlayacağımı bilemiyorum.. neyse benim için hayatım kadar önemli birşeyler soracağım..elimde bir sonuç var 2010 öss den alınmış ve YGS 6 = 246,575 ve YGS 6 sıralama : 0591265
bu puan ı alan kişi anadolu ticaret lisesi mevzunu muhtemelen okuldan 2. yada 3. olarak ayrılacaktır..
Şimdi bu puanı alan kişi celal bayar ünv uluslar arası ilişkiler bölümüne girme olasılıgı varmıdır okulun gecen seneki puan ı 2009 = 317,222 ve 2010 tahmini puanı : 440,2392 imiş. VE GERÇEKTEN İŞİ BİLENLERE SORUYORUM (!) sizce 2010 tahminin puan 440 iken ne kadar düşer bu puan yada ne kadar oynama olur ? yada eski puanlar geçerliliğini korurmu?
Benim düşüncem eski puanlar gecerliliğini koruyamaz ve illaki okul puanı yükelir yani tüm okulların puanı yükselir çünkü 2009 da taban 300 iken bu sene 500..
Arkadaşlar lütfen klasik kısa cevap vermeyelim dediğim gibi benim sonuclarım deil ama hayat memak meselesi diyorum ve art niyetimden değil ama bu puanı alan kişinin gitmemesi gerekiyor yerinde yurdunda kalması gerekiyor ama tutturursa gidecek...??? -
Hocam lysye girmeden 4 senelik lisanslara yerleşemezsin.. sen ygsye girmiş düşük bir puan almışsın.. Şimdi lysye girip baya bi yüksek puan yapman lazımki dedğin yere girebilesin..
Baya bi yüksek puan çünkü :
_ Meslek lisesi çıkışlısın katsayı farkı..
_ ygs puanın az 246 puanın % 40 ını aldığımızda iştah açıcı bir rakam çıkmıyor..
_ Düz liseden çkışşlı olsan okul puanın baya iyi gelir bizde en azından böle meslekte nasıl blmiorum..
Ba$arılar. -
cevap içi teşekkurler kardeşim ama ygs ye girmeyecek.EA1 ci arkadaş ve 2. sınava girmeden terch yapacak yani kardeşim.
-
fatihari41 bunu yazdı:
-----------------------------
cevap içi teşekkurler kardeşim ama ygs ye girmeyecek.EA1 ci arkadaş ve 2. sınava girmeden terch yapacak yani kardeşim.
-----------------------------
Kocelinin sakaryayı yenmesi kadar imkansız hocam ( Not : Sakaryasporluyum ) :) -
eğer çok bi çalışma sarf etmezse gidemez, rahat ol o puanlar ve sıramalar o kadar bariz bir şekilde düşmez eğer adamda şans yoksa
@ sonradan gördüm EA1 den miş yok ziksen gidemez o adam :)
-
hocalar ciddimisiz siz? 2 senedir tahribatta takılıyorum tahribat beni ilk defa bu kadar mutlu etti arkadaşlar cok dua ediyorum size. kişinin pu puanla dış ticaret bölümünden filan 4 yıllık kazanmaması gerekiyor ve 4 yıllık 400 puan ın altında okul yok. umarım okul puanı dusmez de bu gidemez ya. çom sağolun arkadaşlar. :)
-
fatihari41 bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar ciddimisiz siz? 2 senedir tahribatta takılıyorum tahribat beni ilk defa bu kadar mutlu etti arkadaşlar cok dua ediyorum size. kişinin pu puanla dış ticaret bölümünden filan 4 yıllık kazanmaması gerekiyor ve 4 yıllık 400 puan ın altında okul yok. umarım okul puanı dusmez de bu gidemez ya. çom sağolun arkadaşlar. :)
-----------------------------fesat mürid :))
-
SivilPadisah bunu yazdı:
-----------------------------
fatihari41 bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar ciddimisiz siz? 2 senedir tahribatta takılıyorum tahribat beni ilk defa bu kadar mutlu etti arkadaşlar cok dua ediyorum size. kişinin pu puanla dış ticaret bölümünden filan 4 yıllık kazanmaması gerekiyor ve 4 yıllık 400 puan ın altında okul yok. umarım okul puanı dusmez de bu gidemez ya. çom sağolun arkadaşlar. :)
-----------------------------fesat mürid :))
-----------------------------
He Allah biliyor ya fesat lığımdan değil. Daha çok böyle olması gerektiiğinden.eğer giderse hayat değişecek gitmezse hayat güzelleşecek böyle birşey işte.. -
hocam puanı geç geçen sene kaçbininciyi almış o bölüm ona bak sen
ki arkadaşda 500küsürde çok zor
-
hocam geçen seneyi kaçıncıdan aldıgını bulamadım nereden bulunur bilemiyorum ama böyle bi döküman biliyor ve paylaşırsan cok sevinirim ::)
-
http://osyspuanlari.osym.gov.tr/