Öss Tercihler Puanlar Hakkında Biraz Soru
-
merhabalar... güzel bi puan almışım (433) ama bu puanın güzelliğini farkedemiycek kadar uzağım eğitim sisteminden...
tercihler nasıl yapılır? ne zaman yapılır? ikinci sınava girmeden tercih yapılıp bi taraflara girilebilirmi? üniversitelerin taban puanlarını nerden bulurum?
şimdiden teşekkürler...
-
ıkıncı bölüm konuları hakkında ne kdar bılgın var hocam o sınavdada bu kadar yapabılcekmısın
-
Hocam iki gündür hangi sınav konusuna baksam 433 aldığını görüyorum :D Puanın çok iyi ikinci sınava girmeden de tercih yapabilirsin ama bence gir bir dene şansını. Bir de merak ettim sayısalcı mısın?
-
hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.
-----------------------------hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.
-----------------------------hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?
-----------------------------hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.
-

-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.
-----------------------------hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?
-----------------------------hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.
-----------------------------sayısal ikiden alıyomuş hocam gecen yıl 300 lerdeymiş simdi 400le ikinci sınava girmeden kasabilirmiyim ?
bilg. mühendisliği : http://www.egeake.com/index.php?module=article&view=47
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.
-----------------------------hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?
-----------------------------hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.
-----------------------------sayısal ikiden alıyomuş hocam gecen yıl 300 lerdeymiş simdi 400le ikinci sınava girmeden kasabilirmiyim ?
bilg. mühendisliği : http://www.egeake.com/index.php?module=article&view=47
-----------------------------say2 den alıyorsa ygs puanlarıyla tercih yapamazsın hocam lys1 ve lys2 ye girip mf4 puanı üzerinden tercih yapman gerekiyor.
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.
-----------------------------hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?
-----------------------------hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.
-----------------------------sayısal ikiden alıyomuş hocam gecen yıl 300 lerdeymiş simdi 400le ikinci sınava girmeden kasabilirmiyim ?
bilg. mühendisliği : http://www.egeake.com/index.php?module=article&view=47
-----------------------------say2 den alıyorsa ygs puanlarıyla tercih yapamazsın hocam lys1 ve lys2 ye girip mf4 puanı üzerinden tercih yapman gerekiyor.
-----------------------------ygs ile nerelere girebilirim? say-1 emi ?
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
ygs ile nerelere girebilirim? say-1 emi ?----------------------------------------------------------
mantık olarak evet hocam fakat say1 de kendi arasında ıkıye ayrıldı ygs1 ve ygs2 den alanlar. sağlık sektörü ile ilgili olanlar ( hemsırelık ebelık.. vs ) bunlar ygs2 kalanlarıda ygs1 elinde başvuru klavuzu varsa ayrıntılı olarak bakabilirsin hocam.
