folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Öss Tercihler Puanlar Hakkında Biraz Soru



Öss Tercihler Puanlar Hakkında Biraz Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    merhabalar... güzel bi puan almışım (433) ama bu puanın güzelliğini farkedemiycek kadar uzağım eğitim sisteminden...

    tercihler nasıl yapılır? ne zaman yapılır? ikinci sınava girmeden tercih yapılıp bi taraflara girilebilirmi? üniversitelerin taban puanlarını nerden bulurum?

    şimdiden teşekkürler...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    ıkıncı bölüm konuları hakkında ne kdar bılgın var hocam o sınavdada bu kadar yapabılcekmısın


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Hocam iki gündür hangi sınav konusuna baksam 433 aldığını görüyorum :D Puanın çok iyi ikinci sınava girmeden de tercih yapabilirsin ama bence gir bir dene şansını. Bir de merak ettim sayısalcı mısın?


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.


    -----------------------------

    hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.


    -----------------------------

    hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?


    -----------------------------

    hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde  gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.


    -----------------------------

    hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?


    -----------------------------

    hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde  gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.


    -----------------------------

    sayısal ikiden alıyomuş hocam gecen yıl 300 lerdeymiş simdi 400le ikinci sınava girmeden kasabilirmiyim ?

    bilg. mühendisliği : http://www.egeake.com/index.php?module=article&view=47

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.


    -----------------------------

    hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?


    -----------------------------

    hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde  gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.


    -----------------------------

    sayısal ikiden alıyomuş hocam gecen yıl 300 lerdeymiş simdi 400le ikinci sınava girmeden kasabilirmiyim ?

    bilg. mühendisliği : http://www.egeake.com/index.php?module=article&view=47


    -----------------------------

    say2 den alıyorsa ygs puanlarıyla tercih yapamazsın hocam lys1 ve lys2 ye girip mf4 puanı üzerinden tercih yapman gerekiyor.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam hazirandan sonra tercihler yapılacak. bunun üzerine okul puanı eklenecek. ondan sonra yaparsın tercihlerini puan türlerie göre yapılıyor tercihler. başvuru klavuzunda yazıyor hangı bolumun hangı puan turunden alacagı. haziran ayındaki lys sınavının uzerıne bunun yaklasık olarak %40 ı eklenecek. lys den aldıgın puanında %60 ı. taban puanını bulman zor bulsanda biraz saçma :D önemli olan sıralama geçen yılların sıralamalarına bak.


    -----------------------------

     

    hocam şimdi ben ikinci sınava girmeden bu puanla 18 marta falan girebilirmiyimki?


    -----------------------------

     

    hocam istediğin bölüm hangı puan turunden öğrenci alıyor ona bak bırde  gecen sene en son hangı sıradaki öğrenciyi almş ona bak dogrutercih.com gibi bir site olacaktı ordan bulabilirsin.


    -----------------------------

     

    sayısal ikiden alıyomuş hocam gecen yıl 300 lerdeymiş simdi 400le ikinci sınava girmeden kasabilirmiyim ?

    bilg. mühendisliği : http://www.egeake.com/index.php?module=article&view=47


    -----------------------------

     

    say2 den alıyorsa ygs puanlarıyla tercih yapamazsın hocam lys1 ve lys2 ye girip mf4 puanı üzerinden tercih yapman gerekiyor.


    -----------------------------

    ygs ile nerelere girebilirim? say-1 emi ?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------


    ygs ile nerelere girebilirim? say-1 emi ?

    ----------------------------------------------------------

    mantık olarak evet hocam fakat say1 de kendi arasında ıkıye ayrıldı ygs1 ve ygs2 den alanlar. sağlık sektörü  ile ilgili olanlar ( hemsırelık ebelık.. vs ) bunlar ygs2 kalanlarıda ygs1 elinde başvuru klavuzu varsa ayrıntılı olarak bakabilirsin hocam.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 2241 Toplam Mesaj: 17