ÖSYM Aday İşlemleri Sistemi !!!
-
HiLkSha bunu yazdı:
-----------------------------
ben çıktı almadan tercih işlemini yapsam evden bi sorun olurmu tercih çıktısı bi işe yarıyormu yoksa benım dusundugum gıbı sadece nerelerı tercıh ettıgını gosterır belgemı ?
-----------------------------Hocam pek önemi yok aslında ama herhangi bir sorun olursa o çıktı ile itiraz ediyosun.
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------
HiLkSha bunu yazdı:
-----------------------------
ben çıktı almadan tercih işlemini yapsam evden bi sorun olurmu tercih çıktısı bi işe yarıyormu yoksa benım dusundugum gıbı sadece nerelerı tercıh ettıgını gosterır belgemı ?
-----------------------------Hocam pek önemi yok aslında ama herhangi bir sorun olursa o çıktı ile itiraz ediyosun.
-----------------------------anladim hocam saol peki sorun oldugu zaman bu ciktiyi alamazmiyiz
