folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder ÖSYM Aday İşlemleri Sistemi !!!



ÖSYM Aday İşlemleri Sistemi !!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    HiLkSha bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben çıktı almadan tercih işlemini yapsam evden bi sorun olurmu tercih çıktısı bi işe yarıyormu yoksa benım dusundugum gıbı sadece nerelerı tercıh ettıgını gosterır belgemı ?


    -----------------------------

    Hocam pek önemi yok aslında ama herhangi bir sorun olursa o çıktı ile itiraz ediyosun.


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    HiLkSha bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben çıktı almadan tercih işlemini yapsam evden bi sorun olurmu tercih çıktısı bi işe yarıyormu yoksa benım dusundugum gıbı sadece nerelerı tercıh ettıgını gosterır belgemı ?


    -----------------------------

    Hocam pek önemi yok aslında ama herhangi bir sorun olursa o çıktı ile itiraz ediyosun.


    -----------------------------

    anladim hocam saol peki sorun oldugu zaman bu ciktiyi alamazmiyiz


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
Toplam Hit: 3927 Toplam Mesaj: 13