folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder ÖSYM Protestosu



ÖSYM Protestosu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    Arkadaşlar organizasyon tüm hızıyla devam ediyor okulları organize ettik kesin gelecek kişi sayısı 100 ü geçti. Protesto sadece öğrencilerin yapmış olduğu basit bir eylem olacak hiç bir grubun bayrak flama vb. şeyle gelmesini istemiyoruz. Amacımız hakkı yenilen ve ilerde yenilecek olan öğrencilerimizin hakkını savunup bir önlem alınmasını sağlamaktır. Basına haber verildi muhtemelen polisin kulağına uçmuştur. Gelecek arkadaşların grup halinde dolaşmamasını iki kişilik arkadaş takımı şeklinde dolaşmasını istiyoruz. ÖSYM binasına yaklaşıldığında flash mob usulü sinyal verilip protestomuz başlayacaktır.

     

    flash mob örneğini youtube de stockholm michael jackson tribute yazıp izleyip görebilirsiniz.

     

    Destekleriniz için teşekkür ederiz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.facebook.com/event.php?eid=202195509801017#!/event.php?eid=202195509801017

     

    Arkadaşlar bugün bize yapılan bu haksızlık yarın siz sınava girdiğinizde size de yapılacak en kötü bir akrabanız yakın dostunuz bu durumdan mağdur olmuştur. Gelemeyecekseniz bile geleceğim diye işaretlerseniz sevinirim kalabalık gözükelim. Mümkünse etkinlik linkini yayalım. En kötü sadece bir basamak sınavı olsun asıl sınav 2. sınav olsun.

    LÜTFEN ELİNİZİ SİZ DE TAŞIN ALTINA KOYUN.


    -----------------------------
    Organizatörlerden biri misin sen hocam ? :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------
    sonuna kadar destek. Bir şey yapmalı!!
    -----------------------------

    bunun facebook uzerinden gerceklesecegine inanmiyorsun degil mi ?


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------
    sonuna kadar destek. Bir şey yapmalı!!
    -----------------------------

    bunun facebook uzerinden gerceklesecegine inanmiyorsun degil mi ?


    -----------------------------
    facebook üzerinden değil zaten.. facebook üzerinden organize edilip eylem yapılıyor.. Mısır'da ve Tunus'ta da aynı şeyler yapıldı :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cybow bunu yazdı:
    -----------------------------
    sonuna kadar destek. Bir şey yapmalı!!
    -----------------------------

    bunun facebook uzerinden gerceklesecegine inanmiyorsun degil mi ?


    -----------------------------
    facebook üzerinden değil zaten.. facebook üzerinden organize edilip eylem yapılıyor.. Mısır'da ve Tunus'ta da aynı şeyler yapıldı :)

     


    -----------------------------

    burda misirdaki ve tunustaki insalar kadar galeyana gelecek yoktur..

    orayi begenenlerin 50%si gelir gelmez..


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    sınava girmedim bundan sonrada girmicem ama üstüme düşeni yaptım,... inş işe yarar


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    boşuna yorulmayın kardeşim. sınavı yapanda kendileri, iptal etme yetkisini elinde bulunduran da :/ değmez.


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
Toplam Hit: 2554 Toplam Mesaj: 18