ÖSYM Protestosu
-
Arkadaşlar organizasyon tüm hızıyla devam ediyor okulları organize ettik kesin gelecek kişi sayısı 100 ü geçti. Protesto sadece öğrencilerin yapmış olduğu basit bir eylem olacak hiç bir grubun bayrak flama vb. şeyle gelmesini istemiyoruz. Amacımız hakkı yenilen ve ilerde yenilecek olan öğrencilerimizin hakkını savunup bir önlem alınmasını sağlamaktır. Basına haber verildi muhtemelen polisin kulağına uçmuştur. Gelecek arkadaşların grup halinde dolaşmamasını iki kişilik arkadaş takımı şeklinde dolaşmasını istiyoruz. ÖSYM binasına yaklaşıldığında flash mob usulü sinyal verilip protestomuz başlayacaktır.
flash mob örneğini youtube de stockholm michael jackson tribute yazıp izleyip görebilirsiniz.
Destekleriniz için teşekkür ederiz.
-
Sarper bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.facebook.com/event.php?eid=202195509801017#!/event.php?eid=202195509801017
Arkadaşlar bugün bize yapılan bu haksızlık yarın siz sınava girdiğinizde size de yapılacak en kötü bir akrabanız yakın dostunuz bu durumdan mağdur olmuştur. Gelemeyecekseniz bile geleceğim diye işaretlerseniz sevinirim kalabalık gözükelim. Mümkünse etkinlik linkini yayalım. En kötü sadece bir basamak sınavı olsun asıl sınav 2. sınav olsun.
LÜTFEN ELİNİZİ SİZ DE TAŞIN ALTINA KOYUN.
-----------------------------
Organizatörlerden biri misin sen hocam ? :D -
Cybow bunu yazdı:
-----------------------------
sonuna kadar destek. Bir şey yapmalı!!
-----------------------------bunun facebook uzerinden gerceklesecegine inanmiyorsun degil mi ?
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
Cybow bunu yazdı:
-----------------------------
sonuna kadar destek. Bir şey yapmalı!!
-----------------------------bunun facebook uzerinden gerceklesecegine inanmiyorsun degil mi ?
-----------------------------
facebook üzerinden değil zaten.. facebook üzerinden organize edilip eylem yapılıyor.. Mısır'da ve Tunus'ta da aynı şeyler yapıldı :) -
mortyr bunu yazdı:
-----------------------------
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
Cybow bunu yazdı:
-----------------------------
sonuna kadar destek. Bir şey yapmalı!!
-----------------------------bunun facebook uzerinden gerceklesecegine inanmiyorsun degil mi ?
-----------------------------
facebook üzerinden değil zaten.. facebook üzerinden organize edilip eylem yapılıyor.. Mısır'da ve Tunus'ta da aynı şeyler yapıldı :)
-----------------------------burda misirdaki ve tunustaki insalar kadar galeyana gelecek yoktur..
orayi begenenlerin 50%si gelir gelmez..
-
sınava girmedim bundan sonrada girmicem ama üstüme düşeni yaptım,... inş işe yarar
-
boşuna yorulmayın kardeşim. sınavı yapanda kendileri, iptal etme yetkisini elinde bulunduran da :/ değmez.
