Ösym Siber Personel Alıyor
-
Gidip başvursammı la:D
-
Yazılım mühendislerimiz sehven şifre koyup bizim şakirtlere dağıtmışlar bizim suçumuz yok :D
-
2-3 ayda bir aynı ilan çıkıyor takip ediyorum da.
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
biri yazılım mühendisi mi dedi :P şu okul bitseydi bi :P
-----------------------------okul bitse nolcak hacı :) 5 sene iş tecrübesini napcan :D
-
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
Bunu bile kpss ve yabancı dil sınavı ile alıyolar yani alıcakları adamdan hayır gelmez.-----------------------------
geri zekalılar işte...
-
Yapılan tek yanlış o zamana kadar yapılan tüm doğruların ve üstün performansın getirmiş olduğu artıları götürecektir.
Toplam Hit: 2901 Toplam Mesaj: 17
