folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Otobüs Firma Tavsiyesi



Otobüs Firma Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Anadolu varsa düşünme bile 

    Kamilkoçta yerine göre iyi 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krey87
    krey87's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı

    ulusoy  - anadolu 

    kesinlikle ULUSOY


    Do you mind if I smoke?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Otobüs kaza yaptı haberlerinde genelde sansürlemeye çalışsalar da, mavi ve turuncu renklerinden çoğunun metro olduğunu anlıyoruz ztn. Ancak metro kalitesi fln kötü mafya ve çok kaza yapıyo  ama Türkiye'de ki en büyük otobüs firmasıdır gitmediği yer yok piçlerin.
    Bu arada çayırağası nasıl bi firma ismidir mk , ama otobüsleri fena değildir. Ben bulunduğum bölge itibariyle kontur tercih ediyorum o ayrı. 
    Bi ara Türkiye'nin en iyisi varan diye düşünüyodum. Öyle değilmiymiş yoksa?


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    kalibre bunu yazdı

    Abi eğer SEÇ firmasinin oraya seferi varsa hiç düşünmeden bileti al derim

    tüm otobüs konularında önerebileceği bir firmadır :D 
    hiç başka firma gözü görmez. 
    bende sormuştum bi ara , başladı kuruluş tarihinden itibaren anlatmaya :D 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    rhodostethia bunu yazdı

    Otobüs kaza yaptı haberlerinde genelde sansürlemeye çalışsalar da, mavi ve turuncu renklerinden çoğunun metro olduğunu anlıyoruz ztn. Ancak metro kalitesi fln kötü mafya ve çok kaza yapıyo  ama Türkiye'de ki en büyük otobüs firmasıdır gitmediği yer yok piçlerin.
    Bu arada çayırağası nasıl bi firma ismidir mk , ama otobüsleri fena değildir. Ben bulunduğum bölge itibariyle kontur tercih ediyorum o ayrı. 
    Bi ara Türkiye'nin en iyisi varan diye düşünüyodum. Öyle değilmiymiş yoksa?


    varan'ı ulusoy satın aldı diye biliyorum hocam yalan söylemiş olmayım ama

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Heyecan , Aksiyon istiyorsan  Metro  - Yok ben normal şekilde seyehat etmek istiyorum diyorsan diğer firmaları tercih edebilirsin :)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    kamil koç un 2+1 rahat hatları güzel oluyo, daha çok ilgileniyolar müşterilerle..


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    MustyKTE bunu yazdı
    kalibre bunu yazdı

    Abi eğer SEÇ firmasinin oraya seferi varsa hiç düşünmeden bileti al derim

    tüm otobüs konularında önerebileceği bir firmadır :D 
    hiç başka firma gözü görmez. 
    bende sormuştum bi ara , başladı kuruluş tarihinden itibaren anlatmaya :D 

    doğru söylemiş SEÇ'in gittiği yere başka bi firma ile gitmek macera arayışından başka birşey değildir. 


    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nrddnshn
    nrddnshn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Kasım/2013
    Erkek

    Kamil Koç +


    Zayıfa acımak doğaya ihanettir..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    türkiyenin en köklü firması kesinlikle has'tır. ama arapları sevmezsenız o ayrı. belli bir standartın altına kesinlikle düştüğünü görmedim .

    ayrıca mercedesten başka araç kullanmazlar ayrıca araçları yenidir. nedeni ise mercedes otobus firmasının %30 a yakın hissesi vardır.

    http://www.hasturizm.com.tr/yemen.asp

    tr ve rusya seferleri hariç.


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
Toplam Hit: 4502 Toplam Mesaj: 32