Otobüs Firma Tavsiyesi
-
Anadolu varsa düşünme bile
Kamilkoçta yerine göre iyi
-
HeadBanger bunu yazdı
ulusoy - anadolu
kesinlikle ULUSOY
-
Otobüs kaza yaptı haberlerinde genelde sansürlemeye çalışsalar da, mavi ve turuncu renklerinden çoğunun metro olduğunu anlıyoruz ztn. Ancak metro kalitesi fln kötü mafya ve çok kaza yapıyo ama Türkiye'de ki en büyük otobüs firmasıdır gitmediği yer yok piçlerin.
Bu arada çayırağası nasıl bi firma ismidir mk , ama otobüsleri fena değildir. Ben bulunduğum bölge itibariyle kontur tercih ediyorum o ayrı.
Bi ara Türkiye'nin en iyisi varan diye düşünüyodum. Öyle değilmiymiş yoksa? -
kalibre bunu yazdı
Abi eğer SEÇ firmasinin oraya seferi varsa hiç düşünmeden bileti al derim
tüm otobüs konularında önerebileceği bir firmadır :D
hiç başka firma gözü görmez.
bende sormuştum bi ara , başladı kuruluş tarihinden itibaren anlatmaya :D -
rhodostethia bunu yazdı
Otobüs kaza yaptı haberlerinde genelde sansürlemeye çalışsalar da, mavi ve turuncu renklerinden çoğunun metro olduğunu anlıyoruz ztn. Ancak metro kalitesi fln kötü mafya ve çok kaza yapıyo ama Türkiye'de ki en büyük otobüs firmasıdır gitmediği yer yok piçlerin.
Bu arada çayırağası nasıl bi firma ismidir mk , ama otobüsleri fena değildir. Ben bulunduğum bölge itibariyle kontur tercih ediyorum o ayrı.
Bi ara Türkiye'nin en iyisi varan diye düşünüyodum. Öyle değilmiymiş yoksa?varan'ı ulusoy satın aldı diye biliyorum hocam yalan söylemiş olmayım ama
-
Heyecan , Aksiyon istiyorsan Metro - Yok ben normal şekilde seyehat etmek istiyorum diyorsan diğer firmaları tercih edebilirsin :)
-
kamil koç un 2+1 rahat hatları güzel oluyo, daha çok ilgileniyolar müşterilerle..
-
MustyKTE bunu yazdıkalibre bunu yazdı
Abi eğer SEÇ firmasinin oraya seferi varsa hiç düşünmeden bileti al derim
tüm otobüs konularında önerebileceği bir firmadır :D
hiç başka firma gözü görmez.
bende sormuştum bi ara , başladı kuruluş tarihinden itibaren anlatmaya :Ddoğru söylemiş SEÇ'in gittiği yere başka bi firma ile gitmek macera arayışından başka birşey değildir.
-
Kamil Koç +
-
türkiyenin en köklü firması kesinlikle has'tır. ama arapları sevmezsenız o ayrı. belli bir standartın altına kesinlikle düştüğünü görmedim .
ayrıca mercedesten başka araç kullanmazlar ayrıca araçları yenidir. nedeni ise mercedes otobus firmasının %30 a yakın hissesi vardır.
http://www.hasturizm.com.tr/yemen.asp
tr ve rusya seferleri hariç.
