Otobüste Laptop Şarj Etme
-
arkadaşlar bi ara müridin bitanesi uzun otobüs yolculuklarında laptobu usb den şarj edip edemeyeceğimizi soruyordu. forumda arattım ama bulamadım. bugün bir arkadaşa otobüs bileti almak için hareme gittim. Anadolu seyahat araçlarındaki her koltuğa 220V priz koymuşlar. bilgisayarı burdan şarj edebilirsiniz. üstelik 3G de ücretsizmiş. hem bu konuyu merak eden hemde ileride işi düşebilecek arkadaşların bilgisine. reklam amaçlı değil sadece millet yararlansın.
NOT: konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ama en mantıklı yer burası geldi.
-
Bu yararlı bilgi için sana teşekkür etme gereği duyuyorum. :W
-
http://www.tahribat.com/Forum-Bir-Soru-Otobusde-Sarj-Sorununu-Cozmek-132483/
-
ben öyle birşeyler sormuştum :D
ama benden mi bahsediyorsun bilmiyorum :D
hatta cevap alamamıştım sanırım. Bir de formspitng.me midir nedir..HolyOne'nin ordaki şeysine yazmıştım :D
çüşş demişti bana..:D usb 5 volt, nasıl pc yi şarj edicen demişti :D
ama 220v priz var ise onu bilemem :D bir de onu sor istersen :D
-
O değilde arabalardaki çakmaklıktan şarj edilir mi leptop? Köve giderken 14 saat yol çekilmiyor. Telefonlar felan şarj oluyor leptopun olma olasılıgı var mı?
-
Tengri bunu yazdı:
-----------------------------
O değilde arabalardaki çakmaklıktan şarj edilir mi leptop? Köve giderken 14 saat yol çekilmiyor. Telefonlar felan şarj oluyor leptopun olma olasılıgı var mı?
-----------------------------Yok devenin bale papbucu .
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
Tengri bunu yazdı:
-----------------------------
O değilde arabalardaki çakmaklıktan şarj edilir mi leptop? Köve giderken 14 saat yol çekilmiyor. Telefonlar felan şarj oluyor leptopun olma olasılıgı var mı?
-----------------------------Yok devenin bale papbucu .
-----------------------------var öyle bişiey :)
büyük migroslarda var. laptopların araç kitleri.
ne kadar sağlıklı bilmem ama arabaların çakmaklarından şarj edip kullanabiliyorsunuz laptopları.
not: sağlıksız olsa zaten yapmazlardı :)
-
bi dahaki sefere yanımda elektrik soba götürcem üşürsem açarım. Otobüsün tesisatını a....kooooyyyaa rız :D
-
Bahsettiğin konuyu Dj_alper açmıştı. 220v priz varsa sorun çözülmüştür demektir.
-
keskinlikursat bunu yazdı:
-----------------------------
bi dahaki sefere yanımda elektrik soba götürcem üşürsem açarım. Otobüsün tesisatını a....kooooyyyaa rız :D
-----------------------------hiç güleceğim yoktu ya : D
-
keskinlikursat bunu yazdı:
-----------------------------
bi dahaki sefere yanımda elektrik soba götürcem üşürsem açarım. Otobüsün tesisatını a....kooooyyyaa rız :D
-----------------------------:)))
