Otolike Anlayan
-
Otolike anlayan mürid yada miridemız varmıdır :)
-
Birisi benimi çağırdı?
-
TheKorsans bunu yazdı:
-----------------------------Birisi benimi çağırdı?
-----------------------------
Evetttttttttttt :) -
suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------TheKorsans bunu yazdı:
-----------------------------Birisi benimi çağırdı?
-----------------------------
Evetttttttttttt :)
-----------------------------Öyleyse anlat dinliyorum reyis.
-
Benim çok önce yazdığım bişey var. İşine yarar mı bilmiyorum.
http://murat.cesmecioglu.net/facebook-auto-like-script
-
NoktaliVirgul bunu yazdı:
-----------------------------Benim çok önce yazdığım bişey var. İşine yarar mı bilmiyorum.
http://murat.cesmecioglu.net/facebook-auto-like-script
-----------------------------Hocam sayfayı kasmak ıcın yada nasıl yapıldıgını ogrenmek ıcın kurcalamam gerek :)
-
olayı yalamış yutmuş gelip yardım edecek vari bir giriş ile yapılan atak sonraki mesajlarda yerini sabriye bıraktı.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------olayı yalamış yutmuş gelip yardım edecek vari bir giriş ile yapılan atak sonraki mesajlarda yerini sabriye bıraktı.
-----------------------------Evet ondan birazda bana ver.
-
TheKorsans bunu yazdı:
-----------------------------FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------olayı yalamış yutmuş gelip yardım edecek vari bir giriş ile yapılan atak sonraki mesajlarda yerini sabriye bıraktı.
-----------------------------Evet ondan birazda bana ver.
-----------------------------neyin kafasındasın sen ?
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------TheKorsans bunu yazdı:
-----------------------------FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------olayı yalamış yutmuş gelip yardım edecek vari bir giriş ile yapılan atak sonraki mesajlarda yerini sabriye bıraktı.
-----------------------------Evet ondan birazda bana ver.
-----------------------------neyin kafasındasın sen ?
-----------------------------sadece arkadaşız =/
-
Bana kım yardım edebılırse PM atsın hacular? :D
