Outlook.Com Mail Servisi
-
onar@outlook.com aldım
-
edit
yorum iki kere insert olunmuş
Mesaj 2 Agustos 2012 (Persembe) Saat: 10:16'da Homer tarafından düzenlendi. -
sahinka bunu yazdı:
-----------------------------açtım hotmailimle entegre geldi direk maillerim geldi daha önce kayıt olmuşum heralde
-----------------------------o gördüğün hesap daha önce kayıt olduğundan değil hotmail hesabın direk tarayıcıda hatırlandığı için çıkış yap sonra outlook.com'a gir ozaman alabilirsin :)
-
ne kadar isim varsa hepsini almislar.
-
şuanki kullandığımız maillerin üzerinden devam edemezmiyiz
-
Yaw Outlook ayarları nasıl yapılıyor Arkadaslar?
-
suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------Yaw Outlook ayarları nasıl yapılıyor Arkadaslar?
-----------------------------Bu arada iyi barı suhatuna@outlook.com alınmamıs :D Zaten alınası bırsey de degıldır :)
Toplam Hit: 4673 Toplam Mesaj: 38
