

Oyun Nasıl Yazılır Ne Tür Programlar Kullanılır (İstek)
-
ilk önce bolca fotoğraf çekmen lazım hocam :D
çünkü oyunların modellemesinde hiçbizaman detaya inilmez çoğu şey textureyle halledilir , zaten hepsi modellenmeye kalksa o oyunları açabilicek hiç bi bilgisayar olmazdı :D -
Arkadaşlar Oyun Firmalarından Oyun İstekleri Yapabiliyormuyuz Veya Bu Konuda Hangi Firmalar İle İletişime Geçebiliriz
-
gta san andreası bitirdiğimde rahat bi 150 kişinin ismi geçmişti yani zor iş
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
gta san andreası bitirdiğimde rahat bi 150 kişinin ismi geçmişti yani zor iş
-----------------------------nasıl yani :D
-
sana söyle söyleyim ilk önce grafik programmını cok iyi bileceksin ses efek ve biçim programını iyi bileceksin sonraki iş programlama piyasada encok c++ c c# kullanılır bunları iyi bilirsen yapabilirsin buda senin 10 yılını alır oyun yapımında daima ekip işi vardır ilk önce senaryo yazılır
sonra grafik ve ses elekleri yapılır sonraki iş programlama
programlama bittikten sonsa programcıların en üst kişiler bunu elden gecirir test demo ve satış 100 kişilik kadro ile yapabillirsin eger ögrencem diyorsan xna c#
basla ama işin baya zor cünkü algoritma ve matematik bilgin cok iyi olmalı
yapay zekadada öyle bir modelin hereketleri örümcek agı gibi olmalı
benim kendi aklımdan söyle söyleyim sana yapay zekada biraz sallama olabilir
bot ilerle
düsman yeterli mesafede ise ates et
mevziye kos
düsmana yaklas
düşman yok et
eski konumunu al
(kendimce yapay zeka basit bir düşman karsılasması )
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
gta san andreası bitirdiğimde rahat bi 150 kişinin ismi geçmişti yani zor iş
-----------------------------nasıl yani :D
-----------------------------credits oluyo ya olm onu demiş.
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
gta san andreası bitirdiğimde rahat bi 150 kişinin ismi geçmişti yani zor iş
-----------------------------nasıl yani :D
-----------------------------credits oluyo ya olm onu demiş.
-----------------------------yani o kadar adam toplanıp yapmış oyunu herbirinin vasıflı ve kendi alanında uzman olduğunuda varsayarsak ne kadar zor bi iş olduğunu düşün işte :)
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
gta san andreası bitirdiğimde rahat bi 150 kişinin ismi geçmişti yani zor iş
-----------------------------nasıl yani :D
-----------------------------credits oluyo ya olm onu demiş.
-----------------------------yani o kadar adam toplanıp yapmış oyunu herbirinin vasıflı ve kendi alanında uzman olduğunuda varsayarsak ne kadar zor bi iş olduğunu düşün işte :)
-----------------------------hım anladım :D ama her zor işin güzel bir yanı vardır
-
yalniz basina anca tetris yaparsin oda belki.
adamlar milyonlarca dolar harcayip yuzlerce kisilik ekip kuruyor 2 senede anca yapiyor o bilgisayarda oynadiginiz oyunlari...
-
C/C++ , ASM , DirectX SDK , Çeşitli Grafik Tasarım Araçları , Çeşitli Oyun Motorları
Asıl iş oyun motorunda ve oyun motorunun kullanılabilmesinde saklıdır.