Oyun Önerin!
-
orta okuldaykendi sanırım doom 3 vardı, ne korkardım gece oynayınca, piç gibi bağırırdı canavarlar :D
-
black ops zombi mod ozman .
-
far cry
-
Nosferatu..
-
hacı amnesia nın fragmanını izledim güzele benzio
-
Cities XL 2012
-
cod8 survive süper tavsiye ederim
-
şiddetle tavsiye
-
cod4 online'da ben vay anasını sayın seyirciler diyorum :D
diablo 3'ü arkadaş tavsiye ediyor oynamadım ama :D -
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------ben eskilerden önericem
wolfenstein serisini oyna return of castle wolfenstein le başla yeni çıkanıyla noktala :D acayip oyundu bea
-----------------------------evet eski oyundur ama tavsiye ederim
vahşet bir şekilde bağlanır kalırsın
Toplam Hit: 4047 Toplam Mesaj: 31
