Oyun Önerisi Olan ?
-
lol sarmaz beni hoca ::)) yorum için sağol ama yinede
driver san francisco fena bişeye benziyor takılırım ben buna . atıyorum hemen torrente sagolasın mürid :)
-
ingilizcen iyiyse L.A Noire'i öneririm..
max payne 3 ve yarış olarak da grid güzeldir.
Toplam Hit: 2077 Toplam Mesaj: 13
