folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Oyun Önerisi Yapacak, Oyun Manyakları Lazım..



Oyun Önerisi Yapacak, Oyun Manyakları Lazım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=Oyun&folderid=30413

    hem oyunlar, hem linkleri var..
    umarım yardımcı olur =)

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    COD 2 nin multiplayer ını internet uzerinden oyna ! ustelik level alma derdi fln da yok ! her dakka oynamak zorunda hissetmessin kendini... ben arada giriyorum cok zevkli bişi.....

    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    iso az bekle project igi 2 yi bulayım sana 150 mb açınca 700küsür mb oluyo.
    bulamazsam upload ederim a.q senden kıymetlimi :D

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    resident evil 4 oyna altına sıçabilme ihtimalin var istiyosan dvd ripini verim 620mb freedom fighters oyna dehşet güzel oyundur fantastic four oyna 230mblik ripi var yüklim istersen hitman blood money oyna 300mb idi galiba ripi onuda upload ederim silent assasin varki o dehşet bloodmoneyi sevmedim bıraktım ama silent assasin cidden güzel yani onunda ripi var yükleriz :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Creator
    Creator's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    nY abü sen salla o oyunları dandirik zırtırı oyunlar onlar sana SOLDAT diyorum www.soldat.pl den indir 12mb onlayn geym silahlı dıkşın dıkşın hatta öğren ilkin sörvir açıcak kapışıcaz turnuva filan çeviricez önceden yapıoduk gene yapcez öğren sıkılırsan diyer sörvirlarda bnle kapışada bilin can@tuzlaatl.com hadi şimdilik byü ;D

    aquila non captat muscas! - d0gma.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    robotum şu freedom figther i upload ediversene:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    iso oynarsan koyam bi iki görüntü:D:D

    bu var bi:D
    http://www.reflexive.com/arcadeimages/ss/649Thumb2.jpg

    http://www.reflexive.com/arcadeimages/ss/649Thumb4.jpg

    bide bu:D

    http://www.reflexive.com/arcadeimages/ss/382Thumb1.jpg

    oynarsan:D

    boyutlarıda 10mb yi gecmiyo:P



    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    isotum pulbiberim sen iste ben her türlü oyunu bulim sana :D
    http://rapidshare.com/files/3943244/Fotogaleria_mojej_babky.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/3949353/Fotogaleria_mojej_babky.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/3957811/Fotogaleria_mojej_babky.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/3967174/Fotogaleria_mojej_babky.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/3978669/Fotogaleria_mojej_babky.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/3992472/Fotogaleria_mojej_babky.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/4002660/Fotogaleria_mojej_babky.part7.rar

    670 mb bişi heralde :D ama zevkli la cidden değer yani
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Gun oyna bence bi de scarface...

    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    dışın dışın istiyosan soldat oyna :) Gerçi tariqat olmadan sarmaz ama oynayan bir sürü adam var..iyi stres atarsın, sarar da
Toplam Hit: 7359 Toplam Mesaj: 45