Oyun Önerisii
-
Dont Starve biraz alismak, ogrenmek gerekiyor ama bence cok iyi bir oyundur
-
Karapapak bunu yazdı
warface iyidir hocam
nik ne
pve takılıyorsan ekleşelim
-
StarCraft 2 ye başlayabilrsin. oynamak için sağlam fizik kafa gerektiriyor. öğrenemn 1 yılı bulur zaten 1 yıldada canının sıkıntısı geçer.
-
Gel hocam bu oyuna. Eğer adamakıllı oynarsan sosyal hayatını p.ç eder. Başından kalkamazsın :D Acayip de zevk alırsın eğer sararsan. Ilk 25'e girmeye çalış. Oyuna da başlangıçta para yatır biraz. -
DevilRullz bunu yazdı
Gel hocam bu oyuna. Eğer adamakıllı oynarsan sosyal hayatını p.ç eder. Başından kalkamazsın :D Acayip de zevk alırsın eğer sararsan. Ilk 25'e girmeye çalış. Oyuna da başlangıçta para yatır biraz.hocam bi aralar bende oynuyordum , 21.dünyada birtek biz vardık çok iyiydik 10-15 köyümüz vardı her klan üyesinin 30 kişi vardık :D , hatta belki tanırsın "blackjack021" vardı onunla baya eğlenmiştik :D , dediğin gibi başından kalkamıyorsun , az da premium çekmemiştik bu oyuna :D
-
efsaneburak bunu yazdıDevilRullz bunu yazdı
Gel hocam bu oyuna. Eğer adamakıllı oynarsan sosyal hayatını p.ç eder. Başından kalkamazsın :D Acayip de zevk alırsın eğer sararsan. Ilk 25'e girmeye çalış. Oyuna da başlangıçta para yatır biraz.hocam bi aralar bende oynuyordum , 21.dünyada birtek biz vardık çok iyiydik 10-15 köyümüz vardı her klan üyesinin 30 kişi vardık :D , hatta belki tanırsın "blackjack021" vardı onunla baya eğlenmiştik :D , dediğin gibi başından kalkamıyorsun , az da premium çekmemiştik bu oyuna :D
Benim 1m hesabım vardı eskiden. Bölgesel olarak çok iyi yerde büyümüştüm. En son 17. sıradaydım. Sosyal hayatım p.ç olmuştu, sonra salladım bıraktım.
-
Starcraft,
-
DestinatioN bunu yazdıKarapapak bunu yazdı
warface iyidir hocam
nik ne
pve takılıyorsan ekleşelim
Karapapak ekleşelim
-
Karapapak bunu yazdıDestinatioN bunu yazdıKarapapak bunu yazdı
warface iyidir hocam
nik ne
pve takılıyorsan ekleşelim
Karapapak ekleşelim
ekledim
-
emrah bi cs:go al da kafana sıkayım çok özledim seni vurmayı:D
