folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Oyun Oynarken Pc Kapanıyor ?



Oyun Oynarken Pc Kapanıyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    önceleri yapmıyodu şimdi ne olduysa oyun oynamaya başladıktan 5 dk sonra ekran kararıyo ama pc kapanmıyo.yaptığım hiçbişey etki etmiyo ancak kasadan kapatığ tekrar açtığımda açılıyo.aygıt yöneticisinde bi sorun yok(yani soru işareti).dün format attım driverların hepsini yükledim,kasayı temizledim fanlarda çalışyıo srun nerde bulamadımm.lütfen yarıdmmm....


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    böyle%20bi%20sorun%20oluyo


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    bu resimdende bişey anlayabilen yokmu??


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ardaguley
    Ardaguley's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2010
    Erkek

    Ekran kartından olma ihtimali var mı?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rido59
    rido59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    ekran kartınının fanına baktınmı oyuna girip ekran kartının soğutucusuna elini koy aşırı ısınma varsa fana bak sorun hala dwm ediyorsa ekran kartın nakavt :/


    zzzzzz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    driver ı güncellemeye çalıştım uygn olanı bulup indirdim yüklemeye çalışırken windows logo sınırlamasından geçemedi falan dedi.normalde baktım fan çalışıyo ama bide oynarken bakayım


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rido59
    rido59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Isınma problemi varmı diye bak mutlaka aşırı isinma vardir yaptigina göre


    zzzzzz...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek

    evet sanırım fazla ısınıyor.oyun oynarken yan kapağı açtım baktım baya sıcak olmuş orası.dokunduğumda elimi yakıyo nerdeyse,peki önceden olmayan bu sorun şimdi neden oluyo ve nasıl çözebilirim.bide oyundan çıktıkran sonra 1280x960 olan akran çöznürlüğü sürekli 1024x768 e dönüyo


    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Ekran kartı fanını degiştir ve işlemcisinin üstüne termal macun sür hala devam ederse aynı işlemi processor üstünde uygula
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    benim gibi yan kapağı sök kocaman bi motor fanı bağla açtığında diğer odadan duyarlar ama işe yarıyo :))

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    driverı bi yolunu bulup güncellemeyi dene hocam bi de hata graphic frame buffer denen bişiden kaynaklanıyor olabilir diyor bi araştır istersen.


    der die das
Toplam Hit: 2379 Toplam Mesaj: 14