Oyun Ve Müzik Kulaklğı
-
merhaba arkadaşlar benim sağlam bir oyun kulaklıgına ihtiyacım var cs 1.6 oynuyorm fps oyunlar da ses kasmanın ne kadar önemli oldugunu bilirsiniz fakat alacağim kulaklıgın müzik dinlerkende işime yaramasını istiyorum araştırdım fakat tam anlamıyla emin olamıyorum bu işiten anlayan mürid kardeşlerimin yardımını bekliyorum bütçem 180 tl
ben bu modeli almaya karar vermiştm fakat performansta iyi olmasına karşın çok kalitesiz malzemeden üretildiği soylenyor (2 gunde ayrılmış)
-
çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)
-
__hsyN__ bunu yazdı:
-----------------------------çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)
-----------------------------hocam normalde pup ta bende 10 tl lik kulaklık kullanıyorum fakat turnuvalar düzenlenmeye başladı bu ekipman ile olmaz sakata geliyoruz :D
-
costantin bunu yazdı:
-----------------------------__hsyN__ bunu yazdı:
-----------------------------çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)
-----------------------------hocam normalde pup ta bende 10 tl lik kulaklık kullanıyorum fakat turnuvalar düzenlenmeye başladı bu ekipman ile olmaz sakata geliyoruz :D
-----------------------------hee sen clan takılıyosun, ben banlanmamak için adminin clana giriyorum sonra da bişi demiyolar yoksa herkes duvar diyo :/ sxe açık ama nonsxe bi serverda takılıyorum oyunyönetisinde ortam yok diye.
nonsteam takılıyosan ip yi pm at hocam gelirim arada :)
-
__hsyN__ bunu yazdı:
-----------------------------costantin bunu yazdı:
-----------------------------__hsyN__ bunu yazdı:
-----------------------------çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)
-----------------------------hocam normalde pup ta bende 10 tl lik kulaklık kullanıyorum fakat turnuvalar düzenlenmeye başladı bu ekipman ile olmaz sakata geliyoruz :D
-----------------------------hee sen clan takılıyosun, ben banlanmamak için adminin clana giriyorum sonra da bişi demiyolar yoksa herkes duvar diyo :/ sxe açık ama nonsxe bi serverda takılıyorum oyunyönetisinde ortam yok diye.
nonsteam takılıyosan ip yi pm at hocam gelirim arada :)
-----------------------------hocam benim kendi swm vardı oyunyoneticsnde kapattım 2 aylıgına şu an steam ile clan maçlara başlıyoruz sw yeniden aktif oldugunda tbt yi davet edicem hep beraber oynarız inş :)
-
95.173.173.2 beklerim beyler sw ye adminim sıkıntı olmaz :D
nickte bu : Yer'6 # ZeRo ToLeRaNcE [Cpt]
-
bi o kadar daha koy se215 ibeats falan al
-
en kral oyun ve müzik kulaklığı en pahalı olanıdır :)
-
hocam butcem bu yapcak bişi yok :)
-
costantin bunu yazdı:
-----------------------------hocam butcem bu yapcak bişi yok :)
-----------------------------
-
plantronics gamecom 377
