Oyun Ve Müzik Kulaklğı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    merhaba arkadaşlar benim sağlam bir oyun kulaklıgına ihtiyacım var cs 1.6 oynuyorm fps oyunlar da ses kasmanın ne kadar önemli oldugunu bilirsiniz fakat alacağim kulaklıgın müzik dinlerkende işime yaramasını istiyorum araştırdım fakat tam anlamıyla emin olamıyorum bu işiten anlayan mürid kardeşlerimin yardımını bekliyorum bütçem 180 tl

    ben bu modeli almaya karar vermiştm fakat performansta iyi olmasına karşın çok kalitesiz malzemeden üretildiği soylenyor (2 gunde ayrılmış)

    http://www.sanalmarketim.com/urun/74c52b42c51b9042c6f2a55ad8fcd0b6/CREATIVE-Sound-Blaster-Tactic-3D-Alpha-Gaming-USB-Mikrofonlu-Kulaklik

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)


    test 1 2
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    __hsyN__ bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)


    -----------------------------

    hocam normalde pup ta bende 10 tl lik kulaklık kullanıyorum fakat turnuvalar düzenlenmeye başladı bu ekipman ile olmaz sakata geliyoruz :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    costantin bunu yazdı:
    -----------------------------

    __hsyN__ bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)


    -----------------------------

    hocam normalde pup ta bende 10 tl lik kulaklık kullanıyorum fakat turnuvalar düzenlenmeye başladı bu ekipman ile olmaz sakata geliyoruz :D


    -----------------------------

    hee sen clan takılıyosun, ben banlanmamak için adminin clana giriyorum sonra da bişi demiyolar yoksa herkes duvar diyo :/ sxe açık ama nonsxe bi serverda takılıyorum oyunyönetisinde ortam yok diye.

    nonsteam takılıyosan ip yi pm at hocam gelirim arada :)


    test 1 2
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    __hsyN__ bunu yazdı:
    -----------------------------

    costantin bunu yazdı:
    -----------------------------

    __hsyN__ bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok pis ses kasarım bazı arkadaşlara selam olsun 5 liralık kulaklık var ses de iyi yani :)


    -----------------------------

    hocam normalde pup ta bende 10 tl lik kulaklık kullanıyorum fakat turnuvalar düzenlenmeye başladı bu ekipman ile olmaz sakata geliyoruz :D


    -----------------------------

    hee sen clan takılıyosun, ben banlanmamak için adminin clana giriyorum sonra da bişi demiyolar yoksa herkes duvar diyo :/ sxe açık ama nonsxe bi serverda takılıyorum oyunyönetisinde ortam yok diye.

    nonsteam takılıyosan ip yi pm at hocam gelirim arada :)


    -----------------------------

    hocam benim kendi swm vardı oyunyoneticsnde kapattım 2 aylıgına şu an steam ile clan maçlara başlıyoruz sw yeniden aktif oldugunda tbt yi davet edicem hep beraber oynarız inş :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    95.173.173.2 beklerim beyler sw ye adminim sıkıntı olmaz :D

    nickte bu : Yer'6 # ZeRo ToLeRaNcE [Cpt]  


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    bi o kadar daha koy se215 ibeats falan al

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    en kral oyun ve müzik kulaklığı  en pahalı olanıdır :)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    hocam butcem bu yapcak bişi yok :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    costantin bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam butcem bu yapcak bişi yok :)


    -----------------------------

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twiN35
    twiN35's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek

     

    plantronics gamecom 377


    Semt-i Bornova..
Toplam Hit: 1797 Toplam Mesaj: 16