Oyunda Direct-X Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence senin eksik yaptıgın bişe var
    -----------------------------
    Ben de öyle düşünüyorum da bulamıyorum işte ne olduğunu. Nvidia driver güncellemesi yaptım, directx güncelledim, hala olmuyor.

    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence senin eksik yaptıgın bişe var
    -----------------------------
    bu kesin zaten yoksa sorun çıkmaz :)

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek

    Arkadaşlar acaba Directx'i kuramadım mı diye şüphelendim ama baktım, kurulu gözüküyor;

    http://img21.imageshack.us/img21/1787/directx9c.jpg

    Soldat neden hata veriyor olabilir başka, bilen var mı?

    EDİT: Arkadaşlar iZ3D Driver diye bir şey yüklemişti benim kuzen PC'ye. Şu mavi-kırmızı gözlüklerle oyunları 3 boyutlu oynamaya mı ne yarıyormuş. Onu sildim düzeldi şimdi hata falan vermiyor oyun. Sorun giderildi yani.


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
Toplam Hit: 2051 Toplam Mesaj: 14