Özel Hasteneye Gitmek
-
İzmir deyim ve öğrenciyim.
Devlet hastanesinden sıra bile alamıyorum.
Bir kaç problemim var devletle bu iş olmuyor sallamıyorlar.
Özelde,
Kalp Damar ve Göğüs cerrahisine gireceğim.
Eko Ekg Röntgen ve Mr istenecektir özellikle MR yi ben isteyeceğim.
Bağkur-emekli güvencem var.
Girişten Çıkışa ne kadar para lazım olabilir prosüdürler vs nasıl ?
-
Pek hoş bir yöntem değil ama..
Boş bir gecende göğsüm ağrıyor çok fenayım çarpıntım var diye git özel hastanenin aciline.. Güvencen varsa da ücretsiz oluyor zaten her şey..
-
hastaneden hastaneye değişir burada çoğu yer ek ücret talep etmiyor
ama bazıları ücret talep edebiliyor
en iyisi gittiğin yer bilgi verir sana fiş almadan sor ek ücret istiyor musunuz diye
-
izzmarit bunu yazdı
Pek hoş bir yöntem değil ama..
Boş bir gecende göğsüm ağrıyor çok fenayım çarpıntım var diye git özel hastanenin aciline.. Güvencen varsa da ücretsiz oluyor zaten her şey..
hocam acil serviste çalıştım kimin harbiden hasta olup olmadığını kapıdan girdikleri anda anlıyorlar ve ona göre muamele yapıyorlar.
hastaneden hastaneye fark eder antalya için konuşuyorum ortalama 100 tl falan tutuyordu yanlış hatırlamıyorsam muayene ücreti de dahil
-
araştırma hastanesi yok mu ona git.
-
izzmarit bunu yazdı
Pek hoş bir yöntem değil ama..
Boş bir gecende göğsüm ağrıyor çok fenayım çarpıntım var diye git özel hastanenin aciline.. Güvencen varsa da ücretsiz oluyor zaten her şey..
gece gitse nolucak hocam.acildeki doktorlar kalp damar vs...bakarmı sevk eder başka bişey olmaz...
-
SUPERBICO bunu yazdıaraştırma hastanesi yok mu ona git.
Ege Tıp var ama sıra bile alamadım.
Zaten giden hasta olup geri geliyor diyorlar. çok kalabalık.
Şifa hastanesine gideceğim arayıp sorayım en iyisi.
-
http://www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Kiyamet-Alameti-165909/ şu konuda kendını bulurmusun lutfen
Not:Dalga amaçlı degıldır
-
hastanesine göre değişir sanırım istanbulda büyük hastanelerde baya iyi para alıyorlar ben medipole gittim efor testine 115 lira verdm muayene 25 verdm kuzenim çalışıyor orda onun yakınıyım diye öyle oldu yoksa daha pahalı olurdu sanırım
-
izzmarit bunu yazdı
Pek hoş bir yöntem değil ama..
Boş bir gecende göğsüm ağrıyor çok fenayım çarpıntım var diye git özel hastanenin aciline.. Güvencen varsa da ücretsiz oluyor zaten her şey..
Abla o yöntemi acilde denedim oarada peki birşey yapmıyorlar ayakta geldiysen zaten röntgen çek yolla.
-
Bosluk bunu yazdı
http://www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Kiyamet-Alameti-165909/ şu konuda kendını bulurmusun lutfen
Not:Dalga amaçlı degıldır
edit//
aynı ben :D
zeybekustasi tarafından 02/Kas/12 13:36 tarihinde düzenlenmiştir
