folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Özelden Arayanı Nasıl Buluruz ?



Özelden Arayanı Nasıl Buluruz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Mahkemeye başvurmadan özelden arıyanı nasıl anlarım ?


    saygılarımla


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Zamanının aria sında bı arkadasım calısıyordu, soyluyodum ona benı su saatte bırısı aradı  ozelden dıye telsım tukcell farketmıyordu hemen soyluyodu numarayı bı dumenıde  varda  ben bılmıyorum valla :)

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mauselaus
    mauselaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    ya bişeyler diyor ama yok 6600 rın olacakmış yok mail ayarlarını yapacakmışsında senin maline özel no dan arayanın nosu düşecekmiş ama tırt bişi en iyisimi müşteri hizmetlerinde arkadaşın olacak.........

    “Aşırı harcamalara ilişkin rakamlar, dünyadaki yoksul kesimin ihtiyaçlarını karşılamanın çok masraflı olacağı iddiasını çürütmektedir. Yoksulların yeterli gıda, temiz su ve temel eğitim ihtiyaçlarının karşılanması için gereken para, insanların bir yıl içinde makyaj malzemelerine, dondurmaya ve evde beslenen hayvanların mamasına harcadığından daha azdır.” (World Watch Institute’ün ‘Dünyanın Durumu’ adıyla yayınlanan raporu, TEMA VAKFI yayınları, İstanbul 2004, 5-6)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    zamanında o 6600 larda solenen dalgayı yok maılıne duscek hesabını 6630da denedım hemen hemen aynı sıstemler.


    bısı olmadı ıse yaramıo galıba oda en ıyısı tanıdık olcak =)


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    özelden arayanı bulamazsın bunun hiç bir yolu yok (şimdilik).Mahkeme kararıtlada ancak 2 ay sonra öğrenirsin kımın aradığını..Başka yolu yok yani nasıl bulabılırız ın cevabı; bulamazsınki :)

    Troubles'll come & they'll pass
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Abi sana şunu söyliyim, eger aramasının seni çok mutlu edeceği bir kız varsa ve sen özel çağrının ondan gelebilme ihtimalini düşünüp acaba diye soruyorsan hiç heveslenme kardeş. Arayan kesinlikle o değildir. En begenmediğin en uyuz kaptıgın kız arar o yuzden siktir et özel çagrıyı falan.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    bulamazsın hacı ya kafanı kullanıp bir şekilde laf almaya çalışacaksın ağzından ya tahmin yolu yada savcılığa gideceksin :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Git özele sor gibi iğren ötesi bi espri yapardım ama neyse...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    lan o özel numara benide arıor :P :P :P
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    • müşteri hizmetlerini ara veya fbı veya cıa i ara sor g. ne zaman kaşıdığımızı bile biliyolar a.q:D   Gülen
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ok,hocam demekki ümit yok :( yinede sağ olun.


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
Toplam Hit: 4165 Toplam Mesaj: 16