Ozon OS Nasıl Bilirsiniz?
-
Kullandığım distro(Elementary OS) abuk sabuk hatalar vermeye başladı. Bu da canımı sıkınca yeni birşeyler yükleyeyim dedim. İlk tercihimi antergos 'tan yana kullandım ama malesef hata verdiğinden dolayı yüklemeyi yapamadım. Şimdi Ozon os indiriyorum. Numix iconları kullandığından ya da oyun odaklı olduğundan olsa gerek bayağı dikkatimi çekti. Kullanan eden var mı bunu?
Linki: http://ozonos.github.io/
-
Bana göre şu anda çöp. Videoyu falan izledim backgroud değiştirmektan başka birşey göstermemişler. Makyajlı vasat bir linux dağıtımı gibi gözüküyor. Oyun odaklı falan hikaye.
Abuk subuk hatalr demişsin, daha distrowatch ta gözükmeyen bir dağıtım hele ki betada, kafanı hatadan kaldıramazsın :D
Hata almak istemiyorsan ve oyunlarda performansın iyi olsun diyorsan popüler son kullanıcı odaklı dağıtımlara yönelmeni öneririm. (ubuntu ve türevleri gibi)
Tavsiyem;
Ubuntu mate
-
torpedo_XL bunu yazdı
Bana göre şu anda çöp. Videoyu falan izledim backgroud değiştirmektan başka birşey göstermemişler. Makyajlı vasat bir linux dağıtımı gibi gözüküyor. Oyun odaklı falan hikaye.
Abuk subuk hatalr demişsin, daha distrowatch ta gözükmeyen bir dağıtım hele ki betada, kafanı hatadan kaldıramazsın :D
Hata almak istemiyorsan ve oyunlarda performansın iyi olsun diyorsan popüler son kullanıcı odaklı dağıtımlara yönelmeni öneririm. (ubuntu ve türevleri gibi)
Tavsiyem;
Ubuntu mate
Ubuntunun kendisini sevememiştim bir de bunu deneyeyim. Mate masaüstü daha çekici duruyor sanki.
-
xubuntu iidir (zübük der gibi çok seviom)
-
xfce pek bana hitap etmiyor. aynı unity gibi kötü geliyor. ha tabi başka masaüstü yüklenir de o zaman xubuntu yu xubuntu yapan ne olacak. neyse maceramıza ubuntu mate ile devam edelim bakalım. aslında şöyle güzel bir anlatım olsa da hep beraber arch linuxe geçsek. neyse ilerleyen günlerde onlar da olur
-
1049 bunu yazdı
xfce pek bana hitap etmiyor. aynı unity gibi kötü geliyor. ha tabi başka masaüstü yüklenir de o zaman xubuntu yu xubuntu yapan ne olacak. neyse maceramıza ubuntu mate ile devam edelim bakalım. aslında şöyle güzel bir anlatım olsa da hep beraber arch linuxe geçsek. neyse ilerleyen günlerde onlar da olur
Xfce'ye bende sen gibi uzak bakıyordum fakat bu Voyager'la değişti.
0x656e tarafından 20/May/15 01:35 tarihinde düzenlenmiştir
Görsellik istiyorsan bence Deepin kur :)
Ayrıca ben kuramasam da torpedo_xl arch kurmak için evolution önermişti kolaylaştırıyor baya ( ben kuramadım sen kur faydalan ) -
Şu ses problemi http://www.tahribat.com/Forum-Elementary-Os-Ses-Problemi-206685/ şu konuda bahsetmiştim hala çözüme kavuşturamadım. Arkadaş bambaşka bir distro kuruyoruz senin problemin nedir? Şimdi bir de deepin denicem. Olmazsa windowsa kurup sorunu halledip tekrar sistem değişirim. İyiden iyiye alışkanlık haline geldi zaten bu format işi.
edit: deepin yükledim şimdi deli dehşet bişey görünüyor. sırf görünüm 10 üzerinden 10 eder. bakalım ses gelecek mi bundan
edit2: ses problemi hala aynı... hoparlör default olarak muted açılıyor kulaklık açık görünüyor default olarak.
edit3: deepin de ön tanımlı çıkış portu ayarlarında diğer dağıtımlara nazaran hoparlör seçilebilir durumda. buradan seçim yaptım bakalım reset atınca ne durumda olacak.
1049 tarafından 20/May/15 02:35 tarihinde düzenlenmiştir -
Ubuntu veya linux mint türevlerini kullanırsan daha rahat edersin. Cinnamon, mate , lxde ,xfce gibi masaüstlerini dene
Hata oranı daha az ve yardım alman daha kolay oluyor
-
ubuntu bana hep hoş görünmüştür. taki mint le tanışana kadar :) mint daha bi hoş :)
-
Masasütü olarak KDE candır gerisi fasa fiso :D
-
1049 bunu yazdı
xfce pek bana hitap etmiyor. aynı unity gibi kötü geliyor. ha tabi başka masaüstü yüklenir de o zaman xubuntu yu xubuntu yapan ne olacak. neyse maceramıza ubuntu mate ile devam edelim bakalım. aslında şöyle güzel bir anlatım olsa da hep beraber arch linuxe geçsek. neyse ilerleyen günlerde onlar da olur
http://archtr.org/forum/viewtopic.php?f=66&t=1232
http://archtr.org/forum/viewtopic.php?f=38&t=57#p274
Anlatım bol. Önemli olan araştırmak. :)
Hazır kurulum istersen Manjaro var. Türlü türlü masaüstlerine de sahip. Gerçi masaüstü işin teferruatı. İstediğini sonradan kurup ayarlayabilirsin. Zor değil.
