Ozon OS Nasıl Bilirsiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Kullandığım distro(Elementary OS) abuk sabuk hatalar vermeye başladı. Bu da canımı sıkınca yeni birşeyler yükleyeyim dedim. İlk tercihimi antergos 'tan yana kullandım ama malesef hata verdiğinden dolayı yüklemeyi yapamadım. Şimdi Ozon os indiriyorum. Numix iconları kullandığından ya da oyun odaklı olduğundan olsa gerek bayağı dikkatimi çekti. Kullanan eden var mı bunu? 

    Linki: http://ozonos.github.io/

     


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bana göre şu anda çöp. Videoyu falan izledim backgroud değiştirmektan başka birşey göstermemişler. Makyajlı vasat bir linux dağıtımı gibi gözüküyor. Oyun odaklı falan hikaye.

    Abuk subuk hatalr demişsin, daha distrowatch ta gözükmeyen bir dağıtım hele ki betada, kafanı hatadan kaldıramazsın :D

    Hata almak istemiyorsan ve oyunlarda performansın iyi olsun diyorsan popüler son kullanıcı odaklı dağıtımlara yönelmeni öneririm. (ubuntu ve türevleri gibi)

    Tavsiyem;

    Ubuntu mate

    https://ubuntu-mate.org/

     

     


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    torpedo_XL bunu yazdı

    Bana göre şu anda çöp. Videoyu falan izledim backgroud değiştirmektan başka birşey göstermemişler. Makyajlı vasat bir linux dağıtımı gibi gözüküyor. Oyun odaklı falan hikaye.

    Abuk subuk hatalr demişsin, daha distrowatch ta gözükmeyen bir dağıtım hele ki betada, kafanı hatadan kaldıramazsın :D

    Hata almak istemiyorsan ve oyunlarda performansın iyi olsun diyorsan popüler son kullanıcı odaklı dağıtımlara yönelmeni öneririm. (ubuntu ve türevleri gibi)

    Tavsiyem;

    Ubuntu mate

    https://ubuntu-mate.org/

     

     

    Ubuntunun kendisini sevememiştim bir de bunu deneyeyim. Mate masaüstü daha çekici duruyor sanki.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    xubuntu iidir (zübük der gibi çok seviom)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    xfce pek bana hitap etmiyor. aynı unity gibi kötü geliyor. ha tabi başka masaüstü yüklenir de o zaman xubuntu yu xubuntu yapan ne olacak. neyse maceramıza ubuntu mate ile devam edelim bakalım. aslında şöyle güzel bir anlatım olsa da hep beraber arch linuxe geçsek. neyse ilerleyen günlerde onlar da olur


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    1049 bunu yazdı

    xfce pek bana hitap etmiyor. aynı unity gibi kötü geliyor. ha tabi başka masaüstü yüklenir de o zaman xubuntu yu xubuntu yapan ne olacak. neyse maceramıza ubuntu mate ile devam edelim bakalım. aslında şöyle güzel bir anlatım olsa da hep beraber arch linuxe geçsek. neyse ilerleyen günlerde onlar da olur

    Xfce'ye bende sen gibi uzak bakıyordum fakat bu Voyager'la değişti.

    Görsellik istiyorsan bence Deepin kur :)

    Ayrıca ben kuramasam da torpedo_xl arch kurmak için evolution önermişti kolaylaştırıyor baya ( ben kuramadım sen kur faydalan )

    0x656e tarafından 20/May/15 01:35 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Şu ses problemi http://www.tahribat.com/Forum-Elementary-Os-Ses-Problemi-206685/ şu konuda bahsetmiştim hala çözüme kavuşturamadım. Arkadaş bambaşka bir distro kuruyoruz senin problemin nedir? Şimdi bir de deepin denicem. Olmazsa windowsa kurup sorunu halledip tekrar sistem değişirim. İyiden iyiye alışkanlık haline geldi zaten bu format işi.

     

    edit: deepin yükledim şimdi deli dehşet bişey görünüyor. sırf görünüm 10 üzerinden 10 eder. bakalım ses gelecek mi bundan

    edit2: ses problemi hala aynı... hoparlör default olarak muted açılıyor kulaklık açık görünüyor default olarak. 

    edit3: deepin de ön tanımlı çıkış portu ayarlarında diğer dağıtımlara nazaran hoparlör seçilebilir durumda. buradan seçim yaptım bakalım reset atınca ne durumda olacak.

    1049 tarafından 20/May/15 02:35 tarihinde düzenlenmiştir

    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baracuda81
    baracuda81's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    Ubuntu veya linux mint türevlerini kullanırsan daha rahat edersin. Cinnamon, mate , lxde ,xfce gibi masaüstlerini dene

    Hata oranı daha az ve yardım alman daha kolay oluyor

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DuPi
    DuPi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    ubuntu bana hep hoş görünmüştür. taki mint le tanışana kadar :) mint daha bi hoş :)


    Ne zaman birşey öğrenmek istesem, Birden Vaktim Kalmıyor ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Masasütü olarak KDE candır gerisi fasa fiso :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    1049 bunu yazdı

    xfce pek bana hitap etmiyor. aynı unity gibi kötü geliyor. ha tabi başka masaüstü yüklenir de o zaman xubuntu yu xubuntu yapan ne olacak. neyse maceramıza ubuntu mate ile devam edelim bakalım. aslında şöyle güzel bir anlatım olsa da hep beraber arch linuxe geçsek. neyse ilerleyen günlerde onlar da olur

    http://archtr.org/forum/viewtopic.php?f=66&t=1232

    http://archtr.org/forum/viewtopic.php?f=38&t=57#p274

    Anlatım bol. Önemli olan araştırmak. :)

    Hazır kurulum istersen Manjaro var. Türlü türlü masaüstlerine de sahip. Gerçi masaüstü işin teferruatı. İstediğini sonradan kurup ayarlayabilirsin. Zor değil.

Toplam Hit: 2223 Toplam Mesaj: 12