P20 Lite Kullanan Var Mı?
-
telefonlarda muhtemelen 5 sene içinde göreceğimiz şeyler
-önce esim ile sim kart slotu yok olacak
-hızlı kablosuz şarj ile şarj soketi arızaları yok olacak
-tüm kulaklıklar ve veri aktarımı kablosuz yapılacak.
-
FeRoCi bunu yazdımkyb bunu yazdıFeRoCi bunu yazdı
https://www.sikayetvar.com/huawei/sivi-temasi
Telefonum (p20lite) durduk yere kapandı. Huawei servise gönderdiğimde sıvı teması var kullanıcı hatası diyerek geri gönderdiler.
Düşündük taşındık ya terden ya ısı farkından ya da telefon mutfakta kullanmaktan olabileceği kanaatine getirdik ki bu saydıklarım zaten normal şartlarda insanın hayatında olan şeyler... (terleme spor salonunda)
Hele ki karadeniz bölgesinde yaşayan biri için nem olmazsa olmaz zaten..Gel gör ki garantide ne yazıyor..
8.Kullandığınız ürün sıvı temasına karşı korumalı veya sınırlı korumalı olabilir ancak bu koruma özelliği zamanla azalabilir. Ürününüzü basınçlı su altında (su kayağı, sörf, araç yıkama) yüksek nem, nem yoğuşması yaşanabilecek, ısı farkının yüksek olduğu ortamlarda, tuzlu suda kullanmayınız. Ürünü güneşte bırakmak, aktivite sonrası tuzlu bırakmak, düşürmek çarpmak sıkıştırmak, sıcak ve soğuk ortamlar arası hızlı geçişler su geçirmezlik özelliğinin hızlıca kaybolmasına neden olur. Kullandığınız üründe her türlü sıvı teması sonucu ortaya çıkabilecek hasarlar garanti kapsamı dışındadır.
Mesela ben burada olanların hiç birini yapmadım... 10 yıl sonra ilk defa telefona para verip aldım. O da böyle sorunlu çıktı...
Huawei'nin suya dayanıklı olmayan cihazları garanti dışı bırakmak üzere tasarlanmış. Zira her telefonda anakartın veya sim kart girişinin içinde olan sıvı teması etiketi Huaweilerde şarj soketinin içinde. Bu ne demek ? Elin terinden veya havadaki nemden o etiket kırmızı olabiliyor. Servise gidincede sıvı teması deyip garanti dışı bırakıyorlar.
Ek olarak Huawei cihazların iç tasarımları hatalı. Cihazın içindeki sıcağı tahliye edecek tasarım yapılmamış. Buda cihazın içeriden terlemesine neden oluyor. Yoksa tornavida değmeyip hiç bir şekilde suya temas etmemiş cihazın içeriden çürümesi imkansız.
Not : Servis sıvı teması var deyince keşke sorunun detaylı makro çekim fotoğraflarını mail ile atın deseydin.
Çekmişler.. telefonun içinde lokal olarak pas izi var... birde anakart üzerinde sokette oksitlenme var.. lakin telefonun diğer metal aksamları gıcır gıcır. şarj girişi, ahize, kulaklık kısmı temiz. telefon garantiden döndü baktım çalışıyor. sonra başka telefoncuya götürdüm, dedi ki bunu açıp temizlemişler. telefon garantiden dönünce çalışıyordu. 1 ay çalıştı aynı sorun tekrar verdi...
Sıvıya karşı en etkin telefonları Japonlar üretiyorlar onlarda kaldımı ortalıkta bilmem herifler duş alırken telefon çalışacak Japonya da böyle diyorlar benim halaoğlunu gördüm geçenlerde elinde telefona benzer bişey var nedir o dedim Sony bilmem ne dedi telefonun kasanın demiri parlıyordu noldu çok çalışıyorsun sanırım dedim vinç operatörü bazen Yağmur çamur ter kir yağ pas herşey var dedi 4-5 senedir bu telefonu kullanırım telefon dayanmaz mutlaka kırılır dökülür bozulur dedi bu telefonu bozamadım dedi gülüştük.demekki bazı makinalar dayanabiliyor.
-
kardeşim kullanıyor. instagramda, facebook vs programlarda yada çok kasmayan oyunlarda rahatlıkla takılabiliyor.
sizin bir telefondan beklentiniz nedir o önemli?
işimi görsün. iyi kötü kamerası olsun. sosyal medyada gezinebileyim, arada oyun oynayabileceğim bişi olsun derseniz işinizi bence görür.
ama çok fazla uygulama yüklerseniz yada çok fazla fotoğraf-video telefonda depo ederseniz yada pubg, aspalt gibi yüksek grafikli oyun oynayayım derseniz bu telefon kesinlikle size göre değil. biraz daha bütçeyi zorlayıp amiral gemisi dediğimiz baba telefonlardan almanız gerekir.
-
weskeyy bunu yazdı
Sıvıya karşı en etkin telefonları Japonlar üretiyorlar onlarda kaldımı ortalıkta bilmem herifler duş alırken telefon çalışacak Japonya da böyle diyorlar benim halaoğlunu gördüm geçenlerde elinde telefona benzer bişey var nedir o dedim Sony bilmem ne dedi telefonun kasanın demiri parlıyordu noldu çok çalışıyorsun sanırım dedim vinç operatörü bazen Yağmur çamur ter kir yağ pas herşey var dedi 4-5 senedir bu telefonu kullanırım telefon dayanmaz mutlaka kırılır dökülür bozulur dedi bu telefonu bozamadım dedi gülüştük.demekki bazı makinalar dayanabiliyor.
Sony'ler kasa kalitesi olarak aşırı sağlamdı. Cihaz su geçirmesin diye çok kapalı yapıyorlardı. Buda cihazın hava almasını engelleyip ısıyı içinde tutmasını ve ısınmasına neden oluyordu. Aynı şekilde Sonylerin sesi az çıkar.
Sony telefonlarda servise gönderirseniz genelde değişim yapıp sıfırını gönderirler. Zira Sonylerin tamir edilebililrliği sıfır. Cihazı açsanız toplayamazsınız.
