Paket Program İle İlgili 100 Puanlık Soru
-
demirci bunu yazdı
virtualbox dediginiz sanal makineye mi kurmak programi ?
aynen hocam
-
Zamanında wmware sanal pc kurmuştuk. Eta için 3 kullanıcı lisansı olan programın 1 kullanıcıyı wmware koyduk. Sonra neydi bi zımbırtı vardı adını unuttum şimdi. Kutu var işte içinde 256 mb ramli bi pc var gibi düşünün. Tüm kasaları iptal ettik. Zaten makinalar sıkıntılıydı. 8 tane bu zımbırtıdan kurduk. Bağlantıyıda sanal pcye yaptık. Her kutu için ayrı kullanıcı açtık sanal pcde. Sonra 1 pcde çalışıyor sonuçta. Ama 8 tane kullanıcı aynı anda bağlanıp programı kullanabiliyor :) Ucuz bişeydi 200-300 Dolar bişeydi. Normal pc gibi kullabilirsin. Ofis programları cart curt rahat açılıyor. Zaten sanal pcye 32 gb ram kullanımı verdiğimiz için ramden yana sıkıntı olmadı :D İşlemcide zaten xeon * 4 tane işlemci var :D
