

Panda3d İle 3Boyutlu Oyun Programlamaya Giriş [Tahribat Programlama Rüzgarı]
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
laaaa 3ds yada obj yada dfx felan bu uzantıları tanıyormu nasıl :s
-----------------------------kendine ait .egg formatı var ama 3dsmaxa yapılan bir eklenti sayesinde .egg olarakta çıkartabiliyorsun.
Abizittin bunu yazdı:
-----------------------------
resimlerden en alttaki oyunun sistem gereksinimleri , ismini , download linkleri yazabilecek olan var mı ? :)
çok hoşlaştımda :D
-----------------------------
uçak simulatörü, Carnegie Mellon öğrencileri tarafından yapılmış. oyunu bulamadım ama
-
3dsmax tan egg çıkaran eklenti pandayı yüklediğiniz klasörün içinde plugins diye bi klasör var orda. 3dsmax versiyonuna göre eklentiyi yükleyin
-
Hocam elinde daha kaynak varmı varsa çok iyi olur dikkatimi çekti çünkü :)
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam elinde daha kaynak varmı varsa çok iyi olur dikkatimi çekti çünkü :)
-----------------------------Türkçe kaynak yok henüz. bu sene öss olmasa daha çok şey yazardım ama...
-
bu ikisini birleştirdim de daha ileri gidemedim :S
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
bu ikisini birleştirdim de daha ileri gidemedim :S
-----------------------------çok gerçekçi olmuş demo felan yayınlasana :D
-
wert madem bunların ikisini ekleyebildin, artık tuş kontrolü yaparak hareket ettirebilirsin
örneğin;
##########
model = loader.loadModel("models/environment")model.reparentTo(render)
def tus():
model.setPos(0,10,0)
base.accept("arrow_up",tus)
##########bu örnekte modeli y ekseninde 10a getiriyor mesela
-
oyunlarla çok alakam olmadıgı için bilemem ama python ile yazılmış yada belli kısımları python ile yapılmış baya saglam oyunlar var.Ben şahsen civilization 4 ve battlefieldda denk geldim bence performansta baya iyiydi.Bana oyun programlamada dil kadar kullanılan kütüphaneler fizik ve grafik motorlarıda önemli çünkü asıl işi onlar yapıyor.
Windowsta son zamanlarda daha çok .Net kullanılıyor oyunlar için ama Python gibi alternatiflerini görmek hoş bence....
-
amaaan iyi ki bişe öğrendin ha iyice uzatıyon iyi tamam pitoncu mürid peh x)
-
bi ara ben de pandalamıştım :D