folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder Panda3d İle 3Boyutlu Oyun Programlamaya Giriş [Tahribat Programlama Rüzgarı]



Panda3d İle 3Boyutlu Oyun Programlamaya Giriş [Tahribat Programlama Rüzgarı]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    laaaa 3ds yada obj yada dfx felan bu uzantıları tanıyormu nasıl :s
    -----------------------------

    kendine ait .egg formatı var ama 3dsmaxa yapılan bir eklenti sayesinde .egg olarakta çıkartabiliyorsun.

     

    Abizittin bunu yazdı:

    -----------------------------

    resimlerden en alttaki oyunun sistem gereksinimleri , ismini , download linkleri yazabilecek olan var mı ? :)

    çok hoşlaştımda :D

    -----------------------------

    uçak simulatörü, Carnegie Mellon öğrencileri tarafından yapılmış. oyunu bulamadım ama


    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek
    3dsmax tan egg çıkaran eklenti pandayı yüklediğiniz klasörün içinde plugins diye bi klasör var orda. 3dsmax versiyonuna göre eklentiyi yükleyin

    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Hocam elinde daha kaynak varmı varsa çok iyi olur dikkatimi çekti çünkü :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam elinde daha kaynak varmı varsa çok iyi olur dikkatimi çekti çünkü :)
    -----------------------------

    Türkçe kaynak yok henüz. bu sene öss olmasa daha çok şey yazardım ama...


    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

     

    bu  ikisini birleştirdim de daha ileri gidemedim :S 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    bu  ikisini birleştirdim de daha ileri gidemedim :S 


    -----------------------------

    çok gerçekçi olmuş demo felan yayınlasana :D


    DOM..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    wert madem bunların ikisini ekleyebildin, artık tuş kontrolü yaparak hareket ettirebilirsin

    örneğin;

    ##########
    model = loader.loadModel("models/environment")

    model.reparentTo(render)

    def tus():

        model.setPos(0,10,0)

    base.accept("arrow_up",tus)
    ##########

    bu örnekte modeli y ekseninde 10a getiriyor mesela


    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    oyunlarla çok alakam olmadıgı için bilemem ama python ile yazılmış yada belli kısımları python ile yapılmış baya saglam oyunlar var.Ben şahsen civilization 4 ve battlefieldda denk geldim bence performansta baya iyiydi.Bana oyun programlamada dil kadar kullanılan kütüphaneler fizik ve grafik motorlarıda önemli çünkü asıl işi onlar yapıyor.

    Windowsta son zamanlarda daha çok .Net kullanılıyor oyunlar için ama Python gibi alternatiflerini görmek hoş bence....


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    amaaan iyi ki bişe öğrendin ha iyice uzatıyon iyi tamam pitoncu mürid peh x)

    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    bi ara ben de pandalamıştım :D

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
Toplam Hit: 7518 Toplam Mesaj: 21