Para Arttırma Hakkında Fikri Olan
-
para "işten" değil "dişten" artar derler. az ye ;)
-
yav bir çare söyleyin, bunun 15 milyar olması gerek yoksa delirecem para elimde değildi bir ay uykusuzluktan kafayı yedim zayıfladım, şimdi para var bu seferde yetmiyor çare yok mu????????
-
Borsaya yatır derim ama suan dususte oyuzden biraz bekle daha sonra değerlendirirsin
-
1- Git trabzona 8 milyarlık fındık al kilosu 4 milyondan, sonra fındıkları orada kır, fırında kavur, 2milyar kamyon için ayır, fındıkları yükleyip izmir, istanbul, antalyada türk afrodizyağı diye sat (kilosu 10 milyondan) eğer hepsini satarsan güzel para kırarsın,
2- tekne bul(tanıdık birinin) ama tekneye para verme, git yunanistandan kaçak içki al burada sat, yakalanmazsan zengin olursun,
3- ünüversite sınavına gir, boğaziçinde 5 yıl iktisat oku, en az 5 dili su gibi öğren, Güzel bi firmada işe başla, ilk ay 7 milyar para alırsın.
4- Git amerikada 10 milyara kral arabalar var bi tane al sür eğlen, hevesini aldıktan sonra sat, gümrükten geçirmeye çalışırsan ebesinin h.mı kadar vergi ödersin.
5- Irak'a git ucuza silah bomba falan al, Afrikaya git silahları 2 katına sat, Tüm o bölgelerden canlı çıkmayı başarırsan paran 20 milyar olur,
6- Isparta taraflarından pahalı şaraplar al, (Markalı) 1 yıl sonra sat 1,30 civarı karın olur,
.....
-
kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------1- Git trabzona 8 milyarlık fındık al kilosu 4 milyondan, sonra fındıkları orada kır, fırında kavur, 2milyar kamyon için ayır, fındıkları yükleyip izmir, istanbul, antalyada türk afrodizyağı diye sat (kilosu 10 milyondan) eğer hepsini satarsan güzel para kırarsın,
----------------------------
hoca biz geçenlerde fındık aldık bi hafta içinde kabuğunun içinde kurudu zaten.
sen kavrulmuş, soyulmuş fındıktan mı bahsediyosun?
-
bence git ukraynaya iki hatun getir pasaportlara el koy 1 yılda altına sıfır passat cekersin ;)))
-
bence bana ver:) bak seni buyuk bi dertten kurtariom parayi napim die kafa patlatma die bu kiyagimida unutmassin:D
-
delipoyraz bunu yazdı:
-----------------------------bence git ukraynaya iki hatun getir pasaportlara el koy 1 yılda altına sıfır passat cekersin ;)))
-----------------------------hoca sen bizi tam pezo yaptın varya:P valla passat massat istemiyom 206 istiyom, gidip çalışsam parayı toplarım ama okul var a.q
-
vadeli al arabayı veya ayaklarını yorganına göre uzat...
-
bn de 206 istiyom bilader ya da 307.deli oluyom onlara
