folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Para Arttırma Hakkında Fikri Olan



Para Arttırma Hakkında Fikri Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
     para "işten" değil "dişten" artar derler. az ye ;)

    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    yav bir çare söyleyin, bunun 15 milyar olması gerek yoksa delirecem para elimde değildi bir ay uykusuzluktan kafayı yedim zayıfladım, şimdi para var bu seferde yetmiyor çare yok mu????????

    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MZMZ
    MZMZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    Borsaya yatır derim ama suan dususte oyuzden biraz bekle daha sonra değerlendirirsin

    Tohum saç, bitmezse toprak utansın! Hedefe varmayan mızrak utansın! Hey gidi küheylan, koşmana bak sen! Çatlarsan, doğuran kısrak utansın! Eski çınar şimdi noel ağacı; Dallarda iğreti yaprak utansın! Ustada kalırsa bu öksüz yapı, Onu sürdürmeyen çırak utansın! Ölümden ilerde varış dediğin, Geride ne varsa bırak utansın! Ey binbir tanede solmayan tek renk; Bayraklaşamıyorsan bayrak utansın! NFK
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    1- Git trabzona 8 milyarlık fındık al kilosu 4 milyondan, sonra fındıkları orada kır, fırında kavur, 2milyar kamyon için ayır, fındıkları yükleyip izmir, istanbul, antalyada türk afrodizyağı diye sat (kilosu 10 milyondan) eğer hepsini satarsan  güzel para kırarsın,

    2- tekne bul(tanıdık birinin)  ama  tekneye para verme, git yunanistandan kaçak içki al burada sat, yakalanmazsan zengin olursun,

    3- ünüversite sınavına gir, boğaziçinde 5 yıl iktisat oku, en az 5 dili su gibi öğren, Güzel bi firmada işe başla, ilk ay 7 milyar para alırsın.

    4- Git amerikada 10 milyara kral arabalar var bi tane al sür eğlen, hevesini aldıktan sonra sat, gümrükten geçirmeye çalışırsan ebesinin h.mı kadar vergi ödersin.

    5- Irak'a git ucuza silah bomba falan al, Afrikaya git silahları 2 katına sat, Tüm o bölgelerden canlı çıkmayı başarırsan paran 20 milyar olur,

    6- Isparta taraflarından pahalı şaraplar al, (Markalı) 1 yıl sonra sat 1,30 civarı karın olur,

    .....


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    1- Git trabzona 8 milyarlık fındık al kilosu 4 milyondan, sonra fındıkları orada kır, fırında kavur, 2milyar kamyon için ayır, fındıkları yükleyip izmir, istanbul, antalyada türk afrodizyağı diye sat (kilosu 10 milyondan) eğer hepsini satarsan  güzel para kırarsın,

    ----------------------------

     

    hoca biz geçenlerde fındık aldık bi hafta içinde kabuğunun içinde kurudu zaten.

    sen kavrulmuş, soyulmuş fındıktan mı bahsediyosun?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delipoyraz
    delipoyraz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    bence git ukraynaya iki hatun getir pasaportlara el koy  1 yılda altına sıfır passat cekersin ;)))


    ALEMDE BİZİZ ALEMCİDE..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CchaatlakkK
    CchaatlakkK's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Dişi

      bence bana ver:) bak seni buyuk bi dertten kurtariom parayi napim die kafa patlatma die bu kiyagimida unutmassin:D

     


    Ümit en son kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır.. F.Nietzche
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    delipoyraz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence git ukraynaya iki hatun getir pasaportlara el koy 1 yılda altına sıfır passat cekersin ;)))


    -----------------------------

     

    hoca sen bizi tam pezo yaptın varya:P valla passat massat istemiyom 206 istiyom, gidip çalışsam parayı toplarım ama okul var a.q 


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    vadeli al arabayı veya ayaklarını yorganına göre uzat...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    bn de 206 istiyom bilader ya da 307.deli oluyom onlara

    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 4643 Toplam Mesaj: 32