Paranoid Kişilik (Paranoyaklık)
-
ewet hap kullandı çünkü o panik ataktı
senin durumunu bilmiyoruz dimi....
-
Arkadaşım sen kendi kendine teşhis koyacak son kişisin, çünkü insan sever öyle ben şu hastalığa sahibim bende bu var falan muhabbetlerine girmeyi, zibilyon kişi gördüm turp gibi ama bende bu var bende şu var diye kendini yiyor. Netten okumuşsun üç beş şey onla nasıl teşhis koyuyorsunki? Bu kadar kolay değil bu işler, boşuna mı okuyor adamlar kaç sene bu işin okulunu:)
Orada yazanlar sadece semptomlardır, bu hastalığa sahip olan kişilerin dış dünyaya verdikleri belirtiler, sinyallerdir. Semptom ve hastalık arasındaki ilişkiyi sana şöyle açıklayayım:
Bu hastalığa sahip olan herkes, bu belirtilerin büyük bir çoğunluğunu gösterir genellikle. Ama bu belirtileri gösteren herkes hasta değildir.
Ha demiyorum ki çok normalsin turp gibisin, eğer gerçekten davranışlarında bozukluklar olduğunu sen ve özellikle de çevrendekiler gözlemleyebiliyorsa kolayca, ne bileyim sosyal sorunların var ise ki olduğunu söylemiştin sanırım; o zaman gider doktora bende böyle böyle bi durum var dersin, o sana teşhisini de en doğru şekilde koyar, tedavini de en doğru şekilde yapar. Kendinin doktoru olmak, özellikle de psikolojik alanda çok faydasız ve hatta bazen tehlikelidir.
-
ferocinin yorumundaki bu özelliklerin 5-6 tanesi hemen hemen herkeste olan şeyler ki insan arar bu özellikleri kendinde bence bi çoğu olumlu bi durum çünkü
-
bendede var zaten çevremdekiler beni çok zor birisi diye hep sölerler genelde arkadaşlarımda psikolojik sorunları olan kişiler oluyor (yakın arkadaşlarım) tedavisinin olacağını sanmıyorum çünkü ben içime kapanık biriyim gidipte doktora -benim hiç arkadaşım yok -ben çok zor biriyim gibi bana saçma gelicek sözler hakkımda söleyemem buda yedirememek olsa gerek onun için böyle gidicek..
-
abi yemin ederim beni anlatmışş resmen.. bu şu anki psikolojimin bende farkındayım çok deiştim şu 3-4 aydır .. bi okıyım dedm aynı beni anlatmışş :S bende mi paranoidim :) bun dan sora ismim Paranoid android :S
-
n2 bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşım sen kendi kendine teşhis koyacak son kişisin, çünkü insan sever öyle ben şu hastalığa sahibim bende bu var falan muhabbetlerine girmeyi, zibilyon kişi gördüm turp gibi ama bende bu var bende şu var diye kendini yiyor. Netten okumuşsun üç beş şey onla nasıl teşhis koyuyorsunki? Bu kadar kolay değil bu işler, boşuna mı okuyor adamlar kaç sene bu işin okulunu:)
Orada yazanlar sadece semptomlardır, bu hastalığa sahip olan kişilerin dış dünyaya verdikleri belirtiler, sinyallerdir. Semptom ve hastalık arasındaki ilişkiyi sana şöyle açıklayayım:
Bu hastalığa sahip olan herkes, bu belirtilerin büyük bir çoğunluğunu gösterir genellikle. Ama bu belirtileri gösteren herkes hasta değildir.
Ha demiyorum ki çok normalsin turp gibisin, eğer gerçekten davranışlarında bozukluklar olduğunu sen ve özellikle de çevrendekiler gözlemleyebiliyorsa kolayca, ne bileyim sosyal sorunların var ise ki olduğunu söylemiştin sanırım; o zaman gider doktora bende böyle böyle bi durum var dersin, o sana teşhisini de en doğru şekilde koyar, tedavini de en doğru şekilde yapar. Kendinin doktoru olmak, özellikle de psikolojik alanda çok faydasız ve hatta bazen tehlikelidir.
-----------------------------ne bilim son günlerde çok başım ağrıdıda bu konuda.. o yüzden araştırma gereği duydum... sende doğru diyorsun usta.. kafaya takınca hastalık oluyor demek..
-
bende paranoyak olabilirim :|
edit: yok yok değilmişim.
-
Dikkatini Toparla, Aklındaki Zorlama Düşünceleri Dağıtacak Uğraşlar edin, Vede Her şeyin Son neticesine Ölüm Nokta Koyar Kabullen, ve Şöyle Düşün, Bir Çok Şeyi Akışına Bırakmalıyım.
Bu Şekilde Kendini Şartlandırmanı Öneririm, Her şeyi Sen Yoluna Koyamaz Düzenleyemezsin. Yada Her Yaşanacak Olaydan Kaçamazsın. Bazı Şeyler le Yüzleş.
-
sanırım bende bundanım.. hemde uzun zamandır..
-
Amma kendini paranoyak hisseden varmış bea o.O
Yalnız olmadığımı biliyordum :P
