folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Paranoid Kişilik (Paranoyaklık)



Paranoid Kişilik (Paranoyaklık)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    ewet hap kullandı çünkü o panik ataktı

    senin durumunu bilmiyoruz dimi....


    Telegram @WVesselam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    Arkadaşım sen kendi kendine teşhis koyacak son kişisin, çünkü insan sever öyle ben şu hastalığa sahibim bende bu var falan muhabbetlerine girmeyi, zibilyon kişi gördüm turp gibi ama bende bu var bende şu var diye kendini yiyor. Netten okumuşsun üç beş şey onla nasıl teşhis koyuyorsunki? Bu kadar kolay değil bu işler, boşuna mı okuyor adamlar kaç sene bu işin okulunu:)

    Orada yazanlar sadece semptomlardır, bu hastalığa sahip olan kişilerin dış dünyaya verdikleri belirtiler, sinyallerdir. Semptom ve hastalık arasındaki ilişkiyi sana şöyle açıklayayım:

    Bu hastalığa sahip olan herkes, bu belirtilerin büyük bir çoğunluğunu gösterir genellikle. Ama bu belirtileri gösteren herkes hasta değildir. 

    Ha demiyorum ki çok normalsin turp gibisin, eğer gerçekten davranışlarında bozukluklar olduğunu sen ve özellikle de çevrendekiler gözlemleyebiliyorsa kolayca, ne bileyim sosyal sorunların var ise ki olduğunu söylemiştin sanırım; o zaman gider doktora bende böyle böyle bi durum var dersin, o sana teşhisini de en doğru şekilde koyar, tedavini de en doğru şekilde yapar. Kendinin doktoru olmak, özellikle de psikolojik alanda çok faydasız ve hatta bazen tehlikelidir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ferocinin yorumundaki bu özelliklerin 5-6 tanesi hemen hemen herkeste olan şeyler ki insan arar bu özellikleri kendinde bence bi çoğu olumlu bi durum çünkü
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    bendede var zaten çevremdekiler beni çok zor birisi diye hep sölerler genelde arkadaşlarımda psikolojik sorunları olan kişiler oluyor (yakın arkadaşlarım) tedavisinin olacağını sanmıyorum çünkü ben içime kapanık biriyim gidipte doktora -benim hiç arkadaşım yok -ben çok zor biriyim gibi bana saçma gelicek sözler hakkımda söleyemem buda yedirememek olsa gerek onun için böyle gidicek..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek
    abi yemin ederim beni anlatmışş resmen.. bu şu anki psikolojimin bende farkındayım çok deiştim şu 3-4 aydır .. bi okıyım dedm aynı beni anlatmışş :S bende mi paranoidim :)  bun dan sora ismim Paranoid android :S

    vueeey ula hava patliiy ula gök delinuiii
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    n2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşım sen kendi kendine teşhis koyacak son kişisin, çünkü insan sever öyle ben şu hastalığa sahibim bende bu var falan muhabbetlerine girmeyi, zibilyon kişi gördüm turp gibi ama bende bu var bende şu var diye kendini yiyor. Netten okumuşsun üç beş şey onla nasıl teşhis koyuyorsunki? Bu kadar kolay değil bu işler, boşuna mı okuyor adamlar kaç sene bu işin okulunu:)

    Orada yazanlar sadece semptomlardır, bu hastalığa sahip olan kişilerin dış dünyaya verdikleri belirtiler, sinyallerdir. Semptom ve hastalık arasındaki ilişkiyi sana şöyle açıklayayım:

    Bu hastalığa sahip olan herkes, bu belirtilerin büyük bir çoğunluğunu gösterir genellikle. Ama bu belirtileri gösteren herkes hasta değildir. 

    Ha demiyorum ki çok normalsin turp gibisin, eğer gerçekten davranışlarında bozukluklar olduğunu sen ve özellikle de çevrendekiler gözlemleyebiliyorsa kolayca, ne bileyim sosyal sorunların var ise ki olduğunu söylemiştin sanırım; o zaman gider doktora bende böyle böyle bi durum var dersin, o sana teşhisini de en doğru şekilde koyar, tedavini de en doğru şekilde yapar. Kendinin doktoru olmak, özellikle de psikolojik alanda çok faydasız ve hatta bazen tehlikelidir.


    -----------------------------

    ne bilim son günlerde çok başım ağrıdıda bu konuda.. o yüzden araştırma gereği duydum... sende doğru diyorsun usta.. kafaya takınca hastalık oluyor demek..


    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    bende paranoyak olabilirim :|

    edit: yok yok değilmişim. 


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Dikkatini Toparla, Aklındaki Zorlama Düşünceleri Dağıtacak Uğraşlar edin, Vede Her şeyin Son neticesine Ölüm Nokta Koyar Kabullen, ve Şöyle Düşün, Bir Çok Şeyi Akışına Bırakmalıyım.

    Bu Şekilde Kendini Şartlandırmanı Öneririm, Her şeyi Sen Yoluna Koyamaz Düzenleyemezsin. Yada Her Yaşanacak Olaydan Kaçamazsın. Bazı Şeyler le Yüzleş.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    sanırım bende bundanım.. hemde uzun zamandır..

    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatal_Trag3dy
    Fatal_Trag3dy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2009
    Dişi

    Amma kendini paranoyak hisseden varmış bea o.O

    Yalnız olmadığımı biliyordum :P

     

Toplam Hit: 3933 Toplam Mesaj: 24