Paranormal Recorder
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle kendini savunma biçimin çok dingilce.Neyse bir murit muritten yardımını esirgemez felsefesine dayanarak açıklama yapayım :)
Hocam şimdi bu paranormal detector ya da recorder herneyse ortamdaki manyetik alan değişimlerini yakalayıp olan herhangi bir anormalliğe göre çalışıyorlar.Bilgisayara uyarlama olayına gelirsek imkansız çünkü böyle bir dedektör için Manyetik sensör gerekir bu en basit haliyle şuan birçok akıllı telefonda bulunan(iphone, htc, samsung galaxy....) elektronik pusula için telefona yerleştirilen manyetik sensörle yapılıyor.Ama şunu söylemek gerekir manyetik alandaki değişim odaya bir insanın girmesiyle bile değişebilir yani hayaletleri buluyor diye birşey yok.Bence kafana takma böyle şeyleri hepsi şehir efsanesinden ibaret ;)
-----------------------------savunma şeklim bana karşı çıkan insanların anlıycağı kadar basit :) saol paylaşım için
-
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------
yönetimin 2010 ve 2011 siteye katılanların açtığı konuları değerlendirip
bi süzgeçten geçirmesini nehemmiyetle reca eder ve siktiri boktan konu sahiplerini uyarmalarını temenni ederim
-----------------------------Hocam bi kendi açtığın konulara bak ondan sonra millete çamur at
-
bu saçmaysa aylardır galaksi konusunun revaçta olmasına ne demeli? :S
-
http://sourceforge.net/projects/teghc/
Bu iş görür mü ?
-
WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------
yönetimin 2010 ve 2011 siteye katılanların açtığı konuları değerlendirip
bi süzgeçten geçirmesini nehemmiyetle reca eder ve siktiri boktan konu sahiplerini uyarmalarını temenni ederim
-----------------------------Hocam bi kendi açtığın konulara bak ondan sonra millete çamur at
-----------------------------haydaaa senindemi yaran var birader
ben yönetime bir talebimi yazdım
hepsi o kadar, bende habire saçma konu açmışsam beinde uzaklaştırsınlar
-
bazilarina göre cok sacma gelen soruna karsi, o bazi kisilere dahada sacma gelecek bir cevap vereyim..
arkadaslarin test edip onayladigi bir yöntemdir, göz sahidi degilim.. :D
canlari slkllan 5 arkadas, ruh cagirmaya karar vermisler... bunu bircok kez yaptiklari icin hicbiri korkmuyormus ( ben hic yapmadim, yapmamda sanirim :D )
her neyse, ruh gelmis, sohbet etmisler, shubu o derken, saf bir arkadas sormus, bu evde kac hayalet,cin,ruh felan gibisinden..
cevabi duyan ev sahibi 2 hafta sonra tasinmis evinden :D bukadar.. se end :D
sende öyle yap! :D
