folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Paranoyak Antivirüs Programları



Paranoyak Antivirüs Programları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Antivirüs programları hergün güncellenir her Allahın günü yeni virüsler çıkar oldu.Bunun bir yerden sonra kontrolden çıkacağı belliydi.Artık antivirüs programlarını hazırlayanlarmı bıktı bu işi yapmaktan bilmiyorum.Baştan savma virüs tanımlama bilgilerini eklemeye başladılar.Bunun en büyük mağdurlarıda programcılar.Dağıttıkları programlarda kötü amaç yada zararlı fonksiyonlar barındırmaksızın antivirüs yazarlarının yaptıkları baştansavma iş yüzünden hem rezil oluyor hemde insanların onlara güvenini zedeliyor.

    Örnek vermek gerekirse Visual C++.net'de yazdığım programları Avast denen antivirüs müsvetlisi genel trojan kategorisine sokuyor.Bugün bir arkadaşın reverse engineering unpacking dökümanında örnek olarak verdiğim pe compact ile basit bir formu packleyerek koyduğum programı başlarda böyle birşey yokken yeni updatelerle birlikte doubtermidir ne skimdir bir trojan downloader olarak tanımlası bardağı taşırdı.

    Her program yazdığımızda bütün antivirüslerde taratacak mıyız? Benimmi onlara göre yoksa onlarınmı bize göre çalışması gerekiyor? PE Compact ile packlenmiş delphide yazılmış basit bir formu trojan olarak gösterecek kadar antivirüsler gerizekalı hale geldiyse vay halimize.Birde şansınıza sonradan yapılan bir updatele alakasız bir trojan virüs kategorisine sokulursa boşa harcanan emeklermi dersiniz kullanıcıların yanlış anlaması sonucu yediğiniz küfürlermi yoksa onların size karşı zedelenen güveninimi dersiniz.Bu işin boku çıkmış durumda..


    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek

    Haklisin, gecmis olsun bu arada.

    Sanirim bastan savma olsa gerek, her allahin günü yeni tehlikeler ciktigi icin onlarda birnevi bikti.
    Seninde dedigin gibi olan programcilara oluyor, yanlis anlasilmalara kurban olmamak icin baya bir caba sarf etmek zorunda kalanlar var.

    Bunun sonu nereye gider bilemem


    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    ya kasperkys kullanıyodum bi güncelledim abooooooooooooo

    etmez olaydım

    sonra bi format attım bidaha güncellersem tikiy olayım :D 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    resimimza programında karşılaşmıştım o sorunla avast a türkçe bi küfürlü mail atarak sorunu ortadan kaldırmıştım sanırsam :)

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    evet sıçık kasper artık frameye bile ötmeye başladı

    durum vahim holüden çakma bi antivirüs bekliyos bizi sadece keyloggerlerden korusa tamam :D 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ya hocam valla hergün bakıyorum evdeki antivirüs güncelleniyor.. cafedekilerde öyle.. evdeki AVS (Active Virus Shield) cafedeki Norton..

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Valla benim kullandığım masaüstü bilgisayarımda Comodo firewall ve nod32 yani süper 2li olabiliyorlar uyumlu gayet diğer pcde kaspersky internet security var onuda silip başka şey kurmaya çalışcam hayırlısı :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniphacker
    sniphacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    ---

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    utu
    utu's avatar
    Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Bir test yapıyım dedim

    notepad.exe yi upx ile sıkıştırıp bir tarattım sonuç anti-virus firmaları iyice saçmalamış başı avast çekiyor... Daha iyi bir tarama sitili geliştirip sadece exe'nin imzasına(Signature) bakmasıyla kalmamalı....

     

    Dosya NOTEPAD.EXE alýndýðý zaman 2007.09.15 01:13:28 (CET)
    AntivirüsVersiyonSon GüncelleþtirmeSonuç
    AhnLab-V32007.9.14.02007.09.14-
    AntiVir7.6.0.102007.09.14-
    Authentium4.93.82007.09.14-
    Avast4.7.1043.02007.09.14Win32:Bifrose-IQ (Avast bize Bifrost Trojanı var diyor notepadde :D)
    AVG7.5.0.4852007.09.14-
    BitDefender7.22007.09.14-
    CAT-QuickHeal9.002007.09.14-
    ClamAV0.91.22007.09.14-
    DrWeb4.332007.09.14-
    eSafe7.0.15.02007.09.13suspicious Trojan/Worm
    eTrust-Vet31.1.51362007.09.14-
    Ewido4.02007.09.14-
    FileAdvisor12007.09.15-
    Fortinet3.11.0.02007.09.14-
    F-Prot4.3.2.482007.09.13-
    F-Secure6.70.13030.02007.09.15-
    IkarusT3.1.1.122007.09.14Trojan-Dropper.Win32.Microjoin.R
    Kaspersky4.0.2.242007.09.15-
    McAfee51202007.09.14-
    Microsoft1.28032007.09.15-
    NOD32v225302007.09.14-
    Norman5.80.022007.09.14-
    Panda9.0.0.42007.09.14-
    Prevx1V22007.09.15-
    Rising19.40.42.002007.09.14-
    Sophos4.21.02007.09.14-
    Sunbelt2.2.907.02007.09.13-
    Symantec102007.09.14-
    TheHacker6.2.5.0602007.09.14-
    VBA323.12.2.42007.09.14-
    VirusBuster4.3.26:92007.09.14-
    Webwasher-Gateway6.0.12007.09.14Win32.ModifiedUPX.gen (suspicious)
     
    Ýlave Bilgiler
    File size: 53248 bytes
    MD5: d9bcfcacc2291a809102c211f24136c7
    SHA1: 7e1ee45f63ec56ab5fe3aa406aa8b5c6f8212a9d
    packers: UPX
    packers: UPX
    packers: UPX

     


    http://i45.tinypic.com/1zbte0j.jpg
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    puhaha notepad dada virus bulmus ya helal olsn.

    Su virus tarama sitelerindeki dandik antivirus programlari I-Karusmudur nedir , onlarda herseye virus buluyo bi tane var hele , taramadan suspicious diyip duruomudur nedir :).AVG kullaniormda o bile sacmalamaya basladi bence. 


    The king is bleeding.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    aq yaa internette de ahir zaman geldi :D:D

    bu arada bneim kasper geri kalmış aq. çünkü key yk :S güncelleme yapmıyo + veritabanı bozulmuş. Şaftına kaymış yani. ama çalışıyıo virüs taraması filan yapıyo.
    Burdan tüm sevenlerime şunu diyorum : bana kasper 7 key lazım :D (kafam güzel değil, anlayan anladı:D)


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 1648 Toplam Mesaj: 11