Paranoyaklaşıyoruz...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    şu son bir yılda milletce kafayı yemeye başladık.evde,işte,okulda,internette,durakta,sokakta hemen hemen heryerde komplo teorileri,ergenekon,deniz feneri,abd-israil oyunları konuşuluyor...hani en alakasız konudan artık neler çıkarılıyor...önceden düşünemeyen koyunlar sürüsü yaratmaya çalışıyorlardı,şimdide aşırı düşünüp paranoyaklaşan sürüler oluşturuyorlar...

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    eylem olmadıktan sonra potansiyelden ne olur şahsıma konuşuyorum eskiden düşünürdüm şimdi sallamıyorum etkim yok yapmam gereken farklı şeyler var belki yapmamız gerektiğini düşündüğümüz şeyleri de bunları düşünmeyelim diye önümüze sürüyolar her neyse eylemsizlikle düşünsek ne olur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    Paranoyaklaştırıldığımızı düşünecek kadar paranoyaklaşmışsın. Orası kesin

    Zimbabwe
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    speed ve ot bunlar çok kapılar açar, algı kapıları, paranoya kapıları falan

    bassinyourface
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    eğer şunu demeye çalışıyorsan bence yerden göğe kadar haklısın.

    bi adam ölmüş ee ölmüş tamam yok abi o adam eceliyle ölmemiş amerika öldürmüştür,mit yaptırmıştır

    evdeki sobada patates geç bişiyor..evet hocam kesin israilin işidir o ayarlamıştır.

    ya biyerlerde bişeyde konuşmaya gelmiyor artık.biri çıkıp onun altında mutlaka bişey vardır mynette okumuştur gelir lag lag laf yapar..

    ben bunlara gülemiyorum bile ya ne diyeceğimi bilmiyorum.

    ama yok başka bişeyler anlatmaya çalışıyorsan bişey diyemem.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

       abd de seçim olur magazinsel seçimdir.halk için nerdeyse eğlence. bizde ise savaş.

       görsel basın (tv)  her biri ideolojik.

       tarafsız bir gazete yok. her biri bir misyon ifadesi savaşında

       ot olmak ta bizim t.c. milletine pek gitmiyor.

       kafalar bulanıyor çöplüğe dönüyor.   en güzeli çare işine aşına dostuna, sevgiline özel hobilerine yönelmek.


    Temel adalettir .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------

     

       abd de seçim olur magazinsel seçimdir.halk için nerdeyse eğlence. bizde ise savaş.

       görsel basın (tv)  her biri ideolojik.

       tarafsız bir gazete yok. her biri bir misyon ifadesi savaşında

       ot olmak ta bizim t.c. milletine pek gitmiyor.

       kafalar bulanıyor çöplüğe dönüyor.   en güzeli çare işine aşına dostuna, sevgiline özel hobilerine yönelmek.


    -----------------------------

    Yazılı&görsel basın işin bokunu çıkardığı için bi yerde haklısın ama bence herkesin bi konu üzerinde bir fikri olması gerekir.

    işine aşına bakan tikky sürüsü olmak da iyi değil be abi :).Haksızmıyım


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cihan_Dem
    Cihan_Dem's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

     Bizim insanimiz kahvelerde birsey biliyormus gibi gozukup ilgiyi uzerinde toplamaya bayılır bunu okadar cok sever ki modern cagda bile etrafa ordan burdan duydugu sacma sapan e postlari tum tanidiklarina yollar, butun bu kargasanin nedeni budur, eve geldiginizde anneniz elinizdeki posetteki kolayı gorur ve soyle der

    Oglum bu kolada fare varmıs

     Ve siz anlarsınız anneniz bir gün e katılmıstır ve kahvede konusan adamın bilumum yakinidir

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Cihan_Dem bunu yazdı:
    -----------------------------

     Bizim insanimiz kahvelerde birsey biliyormus gibi gozukup ilgiyi uzerinde toplamaya bayılır bunu okadar cok sever ki modern cagda bile etrafa ordan burdan duydugu sacma sapan e postlari tum tanidiklarina yollar, butun bu kargasanin nedeni budur, eve geldiginizde anneniz elinizdeki posetteki kolayı gorur ve soyle der

    Oglum bu kolada fare varmıs

     Ve siz anlarsınız anneniz bir gün e katılmıstır ve kahvede konusan adamın bilumum yakinidir


    -----------------------------

    ilginç ve bir o kadarda değişik bir yaklaşım.


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Daha çok Sömürülen insan böyle oluyor. yada sömürüldüğü ve sonradan farkına varması..tuzak içerisinde olmasıdır belkide

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    paranoyaklaştırılmamızı düşünmek paranoyaklık belirtisi değil bence.

    çünkü bu süreç sadece türkiye'de değil tüm dünya ülkelerinde görülen bişey.

    korku toplumunun bazı avantajları vardır yönetenler açısından, siz kendinizi güvende hissetmeyin ki güvenliğiniz için tüm kişisel haklarınızdan vazgeçin.

    bkz. zeitgeist the movie 

Toplam Hit: 2381 Toplam Mesaj: 17