Paranoyaklaşıyoruz...!
-
şu son bir yılda milletce kafayı yemeye başladık.evde,işte,okulda,internette,durakta,sokakta hemen hemen heryerde komplo teorileri,ergenekon,deniz feneri,abd-israil oyunları konuşuluyor...hani en alakasız konudan artık neler çıkarılıyor...önceden düşünemeyen koyunlar sürüsü yaratmaya çalışıyorlardı,şimdide aşırı düşünüp paranoyaklaşan sürüler oluşturuyorlar...
-
eylem olmadıktan sonra potansiyelden ne olur şahsıma konuşuyorum eskiden düşünürdüm şimdi sallamıyorum etkim yok yapmam gereken farklı şeyler var belki yapmamız gerektiğini düşündüğümüz şeyleri de bunları düşünmeyelim diye önümüze sürüyolar her neyse eylemsizlikle düşünsek ne olur
-
Paranoyaklaştırıldığımızı düşünecek kadar paranoyaklaşmışsın. Orası kesin
-
speed ve ot bunlar çok kapılar açar, algı kapıları, paranoya kapıları falan
-
eğer şunu demeye çalışıyorsan bence yerden göğe kadar haklısın.
bi adam ölmüş ee ölmüş tamam yok abi o adam eceliyle ölmemiş amerika öldürmüştür,mit yaptırmıştır
evdeki sobada patates geç bişiyor..evet hocam kesin israilin işidir o ayarlamıştır.
ya biyerlerde bişeyde konuşmaya gelmiyor artık.biri çıkıp onun altında mutlaka bişey vardır mynette okumuştur gelir lag lag laf yapar..
ben bunlara gülemiyorum bile ya ne diyeceğimi bilmiyorum.
ama yok başka bişeyler anlatmaya çalışıyorsan bişey diyemem.
-
abd de seçim olur magazinsel seçimdir.halk için nerdeyse eğlence. bizde ise savaş.
görsel basın (tv) her biri ideolojik.
tarafsız bir gazete yok. her biri bir misyon ifadesi savaşında
ot olmak ta bizim t.c. milletine pek gitmiyor.
kafalar bulanıyor çöplüğe dönüyor. en güzeli çare işine aşına dostuna, sevgiline özel hobilerine yönelmek.
-
zigana bunu yazdı:
-----------------------------abd de seçim olur magazinsel seçimdir.halk için nerdeyse eğlence. bizde ise savaş.
görsel basın (tv) her biri ideolojik.
tarafsız bir gazete yok. her biri bir misyon ifadesi savaşında
ot olmak ta bizim t.c. milletine pek gitmiyor.
kafalar bulanıyor çöplüğe dönüyor. en güzeli çare işine aşına dostuna, sevgiline özel hobilerine yönelmek.
-----------------------------Yazılı&görsel basın işin bokunu çıkardığı için bi yerde haklısın ama bence herkesin bi konu üzerinde bir fikri olması gerekir.
işine aşına bakan tikky sürüsü olmak da iyi değil be abi :).Haksızmıyım
-
Bizim insanimiz kahvelerde birsey biliyormus gibi gozukup ilgiyi uzerinde toplamaya bayılır bunu okadar cok sever ki modern cagda bile etrafa ordan burdan duydugu sacma sapan e postlari tum tanidiklarina yollar, butun bu kargasanin nedeni budur, eve geldiginizde anneniz elinizdeki posetteki kolayı gorur ve soyle der
Oglum bu kolada fare varmıs
Ve siz anlarsınız anneniz bir gün e katılmıstır ve kahvede konusan adamın bilumum yakinidir
-
Cihan_Dem bunu yazdı:
-----------------------------Bizim insanimiz kahvelerde birsey biliyormus gibi gozukup ilgiyi uzerinde toplamaya bayılır bunu okadar cok sever ki modern cagda bile etrafa ordan burdan duydugu sacma sapan e postlari tum tanidiklarina yollar, butun bu kargasanin nedeni budur, eve geldiginizde anneniz elinizdeki posetteki kolayı gorur ve soyle der
Oglum bu kolada fare varmıs
Ve siz anlarsınız anneniz bir gün e katılmıstır ve kahvede konusan adamın bilumum yakinidir
-----------------------------ilginç ve bir o kadarda değişik bir yaklaşım.
-
Daha çok Sömürülen insan böyle oluyor. yada sömürüldüğü ve sonradan farkına varması..tuzak içerisinde olmasıdır belkide
-
paranoyaklaştırılmamızı düşünmek paranoyaklık belirtisi değil bence.
çünkü bu süreç sadece türkiye'de değil tüm dünya ülkelerinde görülen bişey.
korku toplumunun bazı avantajları vardır yönetenler açısından, siz kendinizi güvende hissetmeyin ki güvenliğiniz için tüm kişisel haklarınızdan vazgeçin.
bkz. zeitgeist the movie
