Paraya Tapanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    Bundan sonraki hayatımda nasıl yaşayacağımı hiç mi hiç kestiremiyorum.

    Hayatımdaki tüm insanlar mı paraya tapar?

    Şu zamana kadar yardım ettiğim, borç verdiğim ve alamadığım insanları toplasam sanırım 10 yıl ossura ossura geçinebilirim.

    Ancak gel gelelim benim paraya ihtiyacım olduğunda bu insanlar bir anda bana karşı bir samimiyetsiz olup gayet net bir şekilde para yok diyebiliyorlar. Paraları olduklarını adım gibi bilmeme rağmen.

    Şeytan diyor ki sikerler amk öleceğini bilsem de bundan sonra kimseye KARŞILIKSIZ iyilik yok. Bir yanım da boşver sen bildiğini yap diyor.

    Nedir lan bu para? neden bunun köpeği olmuş tüm insanlar?

    Para Allah'ı olan tüm orrroosspuu çocuklarının sülalesini sikiyim ! Oh be rahatladım amk.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    tamam.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Hacı ben senin şu olaylarına çözümü vermiştim hep dönüp dönüp o döngüye geliyorsun aslında farkında değilsin kop diyorum soyutla kendini arkadaştan falan bak o zaman anlayacaksın :D


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    1-618-GR bunu yazdı

    Hacı ben senin şu olaylarına çözümü vermiştim hep dönüp dönüp o döngüye geliyorsun aslında farkında değilsin kop diyorum soyutla kendini arkadaştan falan bak o zaman anlayacaksın :D

    farkındayım amk haklısın valla

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    para her şeyin kendinde oluşmuş değeridir.


    enjoy i'm vaccinated
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)

    hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    MMB bunu yazdı

    tamam.

    lan son satıra kadar okurken kafamdada yazacağım cevabı kuruyordum, son satırı okudum bi anda kafamdaki yazacağım cevap  "  tamam  " oldu.

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)

    hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.

     

    Aynen öyle şeyhim valla ne güzel açıklamışsın :)

    Bu arada seni aramızda görmek çok hoş, iş fln bulma boşver sen :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)

    hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.

     

    Bu arada senin yazdıgın sözü face sayfasında paylaştım, 3 dakikada 90 beğeni aldı demek ki herkes kazığı yemiş bir kerede olsa :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    borç yiğidin kamçısıdır gibi bir söz varken :) ödemeyenleri de anlamak lazım değil mi :D


    memento mori.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    bilenyok bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)

    hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.

     

    Bu arada senin yazdıgın sözü face sayfasında paylaştım, 3 dakikada 90 beğeni aldı demek ki herkes kazığı yemiş bir kerede olsa :D

    O yeni bir laf değil ki hacı :D

    Bu arada para değilde karakter olarak bende çevremdekilerin değiştiğini hissediyorum.

Toplam Hit: 2107 Toplam Mesaj: 16