Paraya Tapanlar
-
Bundan sonraki hayatımda nasıl yaşayacağımı hiç mi hiç kestiremiyorum.
Hayatımdaki tüm insanlar mı paraya tapar?
Şu zamana kadar yardım ettiğim, borç verdiğim ve alamadığım insanları toplasam sanırım 10 yıl ossura ossura geçinebilirim.
Ancak gel gelelim benim paraya ihtiyacım olduğunda bu insanlar bir anda bana karşı bir samimiyetsiz olup gayet net bir şekilde para yok diyebiliyorlar. Paraları olduklarını adım gibi bilmeme rağmen.
Şeytan diyor ki sikerler amk öleceğini bilsem de bundan sonra kimseye KARŞILIKSIZ iyilik yok. Bir yanım da boşver sen bildiğini yap diyor.
Nedir lan bu para? neden bunun köpeği olmuş tüm insanlar?
Para Allah'ı olan tüm orrroosspuu çocuklarının sülalesini sikiyim ! Oh be rahatladım amk.
-
tamam.
-
Hacı ben senin şu olaylarına çözümü vermiştim hep dönüp dönüp o döngüye geliyorsun aslında farkında değilsin kop diyorum soyutla kendini arkadaştan falan bak o zaman anlayacaksın :D
-
1-618-GR bunu yazdı
Hacı ben senin şu olaylarına çözümü vermiştim hep dönüp dönüp o döngüye geliyorsun aslında farkında değilsin kop diyorum soyutla kendini arkadaştan falan bak o zaman anlayacaksın :D
farkındayım amk haklısın valla
-
para her şeyin kendinde oluşmuş değeridir.
-
Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)
hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.
-
MMB bunu yazdı
tamam.
lan son satıra kadar okurken kafamdada yazacağım cevabı kuruyordum, son satırı okudum bi anda kafamdaki yazacağım cevap " tamam " oldu.
-
HolyOne bunu yazdı
Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)
hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.
Aynen öyle şeyhim valla ne güzel açıklamışsın :)
Bu arada seni aramızda görmek çok hoş, iş fln bulma boşver sen :)
-
HolyOne bunu yazdı
Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)
hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.
Bu arada senin yazdıgın sözü face sayfasında paylaştım, 3 dakikada 90 beğeni aldı demek ki herkes kazığı yemiş bir kerede olsa :D
-
borç yiğidin kamçısıdır gibi bir söz varken :) ödemeyenleri de anlamak lazım değil mi :D
-
bilenyok bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Arkadaşınla birdaha görüşmek istemiyorsan borc ver demişler=)
hoca karakter meselesidir o. Kimi hiç umursamaz. kimi umursar ama senin 20 kere telefon açmanı bekler yoksa geri odemeye gerek olmadığını düşünür. Kimiside harbiden ödeyemior olaiblir.
Bu arada senin yazdıgın sözü face sayfasında paylaştım, 3 dakikada 90 beğeni aldı demek ki herkes kazığı yemiş bir kerede olsa :D
O yeni bir laf değil ki hacı :D
Bu arada para değilde karakter olarak bende çevremdekilerin değiştiğini hissediyorum.
